Transform et feriesnapshot til kunst ved hjælp af Photoshop-handlinger

Kategorier

Fremhævede Produkter

Igår jeg delte oplysninger og billeder af min familieferie til det sydlige Caribien. I dag viser jeg dig en redigering, hvor jeg omdanner billedet fra et øjebliksbillede til et foto, jeg udskriver på et galleriindpakket lærred.

Jeg tog det følgende foto på Curacao, mens jeg var ombord på en vogn. Jeg kunne ikke stoppe og komponere det ordentligt. Jeg sad i et køretøj i bevægelse med omkring 50 personer. Som sådan snappede jeg hurtigt billedet og regnede med, at jeg ville se, om jeg havde noget brugbart senere. Jeg hører ofte fotografer min blog og på Facebook sig til andre fotografer, "du skal få det rigtigt i kameraet." Nogle mener endda, at Photoshop-handlingsproducenter eller endda Adobe Photoshop generelt gør det muligt for fotografer at snyde og ikke lære at tage fantastiske billeder uden redigering. Jeg er enig i, at Photoshop er et værktøj, der undertiden hjælper mindre end perfekte fotos. Men nogle gange, for eksempel når du er på en tur og ikke kan stoppe for at få et bedre skud, er det den eneste måde at ikke gå glip af at tage et billede.

For mig er det vigtigere at dokumentere øjeblikket, især på ferie, end bare glemme det, fordi ting ikke var ideelle. Hvad synes du?

Nu til redigering:

  1. Jeg startede med at bruge MCP Fusion Actions Set - og kørte One Click Color. Jeg forlod alt ved standard opacitet.
  2. Dernæst kørte jeg Magic Markers Action. Normalt maler du denne handling lige hvor du vil have den. Men jeg ville have det overalt, så jeg vendte lagmasken i stedet (Ctrl + I: PC eller Command + I: Mac). Det var lidt stærkt, så jeg sænkede opaciteten af ​​dette lag til 45%. Jeg elskede farvepoppen - gør du? Bygningerne, hvis du nogensinde har besøgt Curacao, er faktisk meget tæt på intensiteten i det efterfølgende. Det originale øjebliksbillede fangede ikke rigtig, hvor levende de var.
  3. Endelig beskåret jeg det til et forhold på 20 × 10. Der var så meget himmel i originalen, og denne skinne var også ret grim. Så da jeg beskåret, roterede jeg også billedet lidt.
  4. Jeg udskriver dette som et 30 × 14 ″ galleriindpakket billede, men har laboratoriet til at strække siderne digitalt, da jeg ikke vil miste noget af udskriften. Jeg kunne strække det selv, men det er hurtigere at få dem til at gøre det.

curacao-600x944 Transform et feriesnapshot til kunst ved hjælp af Photoshop-handlinger Blueprints MCP Tanker Fotodeling og inspiration Photoshop-handlinger Photoshop-tip

MCPAktioner

Ingen kommentarer

  1. Diana I april 12, 2012 ved 9: 04 am

    Jeg synes, at 'efter'-billedet er spektakulært og en fantastisk måde at fange minderne om din ferie ... fantastisk !!!

  2. Jean Smith I april 12, 2012 ved 9: 36 am

    Så elsk dette billede! Vil lave et fabelagtigt lærred !!!!

  3. markere I april 12, 2012 ved 9: 42 am

    Hmmm, vil meget gerne prøve dette med nogle af mine billeder ...

  4. cort I april 12, 2012 ved 9: 43 am

    Det er stadig et øjebliksbillede, et bedre udseende, men for mig er det ikke kunst. Det er vigtigt at få det rigtigt i kameraet, problemet med for mange fotografer i dag er, at de tror, ​​at billedet er oprettet på computeren i Photoshop ikke i kameraet. Vi bør opfordre fotografer til at tage sig tid til at gøre det rigtigt og vente på lys, find den rigtige vinkel og ja, få det rigtigt i kameraet. I stedet opfordrer vi så-så-billeder, undskyldninger og overdreven efterbehandling i Photoshop.

    • Dawn I april 12, 2012 ved 10: 11 am

      Jeg siger bøn til denne kommentar og bravo til Jodi for at fange en hukommelse, der minder dig om den store tid, din familie havde på ferie. Og bravo til dig for at lade din ferie være en FERIE, og jeg er sikker på, at din familie værdsætter, at du ikke stoppede for perfekt at oprette og komponere hvert skud, da det ville have taget tid at lave minder til din familie. Jeg læste ikke, at hun hævdede, at det var perfekt, eller at hun forventer, at det hænger i et galleri. Jodi, fortsæt det store arbejde!

      • Jodi Friedman, MCP Actions I april 12, 2012 ved 11: 43 am

        Daggry, nøjagtigt - ja - jeg vil have pæne billeder, men jeg var ikke med på et fotoekspedition, jeg var på familieferie 🙂 Og det er en god ting, ikke dårligt, efter min mening at være i stand til at gøre noget bedre. Tak, Jodi

    • bob I april 12, 2012 ved 10: 55 am

      Et øjebliksbillede er et "amatørbillede." Dette er langt fra et billede fra en amatør. Nogle gange er du nødt til at tage det, du kan få, når du kan få det. Jeg vil hellere have et billede af noget end slet ingenting. Hvis du kun tager dem, kan du komme lige i den rigtige vinkel, med lige det rigtige lys, med den rigtige stilling .... du går glip af så meget mere.

    • Jenn I april 12, 2012 ved 11: 03 am

      Jeg er enig med din cort. Jeg bor i et område, hvor jeg hver dag kæmper for at skabe forretning mod mennesker, der tager halvdårlige billeder og slipper af med travle fra overdreven photoshop. Det faktum, at jeg kan komponere og have fantastiske billeder i kameraet, ophidser nogle mennesker, men ikke nok til at trække forretning væk fra de såkaldte 'fotografer'. Jeg gik i skole, lærte at skyde ordentligt og kan tage et anstændigt billede i kameraet. Heck, jeg kan komponere og skyde med film - de fleste af disse billige er så vant til at optage i auto og fikse i Photoshop, at de ikke ville være i stand til at skyde i film. På den anden side kan jeg godt lide at gøre meget af snap-bys på ferie og rette senere. Det er virkelig svært for mig at tage tid væk fra familieferier og sjov og komponere skud hele tiden i stedet.

    • Jodi Friedman, MCP Actions I april 12, 2012 ved 11: 40 am

      Cort, kunst er subjektiv. Det er kunst for mig, og jeg laver et print til min væg. For dig er det måske ikke. Det er fint. Jeg indrømmer fuldt ud og forklarede, at det blev oprettet ud fra et øjebliksbillede taget på en bevægende vogntur på øen. Vognen stoppede ikke for mig at komponere et billede. Jeg tog hvad jeg kunne. Jeg opfordrer folk til at fange minder. Mine læsere er både hobbyister og professionelle. Når du er sammen med dine børn / familie på ferie, er målet (eller min alligevel) at dokumentere den tid, der ikke bruger minutter eller timer på at komponere fotos. Så ja, for et professionelt portræt- eller landskabsbillede skal vi opmuntre til belysning, komposition osv. Selvom de ofte også kan forbedres i Photoshop. Til hverdagslivsstilsbilleder føler jeg, at jeg ved hjælp af et værktøj som Photoshop får øjebliksbilleder til at se bedre ud - uanset om de er "halvdårlige" eller utrolige.

      • Jenaroo I april 12, 2012 på 12: 52 pm

        Cort (og andre hadere) ved du, at webstedet hedder MCP Actions, ikke? Det handler om at forbedre dine billeder med værktøjer som Photoshop. Hvis du ikke ser nogen brug for disse værktøjer, kan du gå andre steder. Et par kommentarer - Jeg synes, Jodie tilbyder en god blanding af at levere værktøjer og indlæg for at hjælpe folk med at blive bedre fotografer, så de kan få det rigtigt første gang i kamera. Og ”_. Jeg kunne tage fejl, men jeg er temmelig sikker på, at visionen for dette websted ikke handler om at” opmuntre [ind] halvdårlige billeder, undskyldninger og overdreven efterbehandling i Photoshop. ” Shitty Photoshopping er shitty photoshopping, og mange af os har været skyldige, men nogle gange er det en del af vores egen personlige rejse ”_og” _hvis jeg behandler mine billeder for meget, er det virkelig ondt andre end de mennesker, jeg tvinger til at se på mine billeder? Til sidst har jeg noget af min datters 'kunst' på mit køleskab. Jeg synes stykkerne er smukke, og hver enkelt har betydning for mig (og sandsynligvis kun for mig “ñ men er det ikke det, der gør det til kunst, det taler til mig og fremkalder en følelsesmæssig reaktion?). Personligt er jeg ligeglad med noget af Degas 'arbejde, men betyder den manglende forståelse, at han ikke virkelig er en kunstner? Under alle omstændigheder har jeg sandsynligvis mistet dig nu, du havde sandsynligvis en raseri, da jeg ringede til mig datters køleskab kunst 'kunst.' Klør du at fortælle alle, at hendes linjer ikke er lige, og hendes komposition er slukket ... .. ??

      • Jenaroo I april 12, 2012 på 12: 52 pm

        Cort (og andre hadere) ved du, at webstedet hedder MCP Actions, ikke? Det handler om at forbedre dine billeder med værktøjer som Photoshop. Hvis du ikke ser nogen brug for disse værktøjer, kan du gå andre steder. Et par kommentarer - Jeg synes, Jodie tilbyder en god blanding af at levere værktøjer og indlæg for at hjælpe folk med at blive bedre fotografer, så de kan få det rigtigt første gang i kamera. Og ”_. Jeg kunne tage fejl, men jeg er temmelig sikker på, at visionen for dette websted ikke handler om at” opmuntre [ind] halvdårlige billeder, undskyldninger og overdreven efterbehandling i Photoshop. ” Shitty Photoshopping er shitty photoshopping, og mange af os har været skyldige, men nogle gange er det en del af vores egen personlige rejse ”_og” _hvis jeg behandler mine billeder for meget, er det virkelig ondt andre end de mennesker, jeg tvinger til at se på mine billeder? Til sidst har jeg noget af min datters 'kunst' på mit køleskab. Jeg synes stykkerne er smukke, og hver enkelt har betydning for mig (og sandsynligvis kun for mig “ñ men er det ikke det, der gør det til kunst, det taler til mig og fremkalder en følelsesmæssig reaktion?). Personligt er jeg ligeglad med noget af Degas 'arbejde, men betyder den manglende forståelse, at han ikke virkelig er en kunstner? Under alle omstændigheder har jeg sandsynligvis mistet dig nu, du havde sandsynligvis en raseri, da jeg ringede til mig datters køleskab kunst 'kunst.' Klør du at fortælle alle, at hendes linjer ikke er lige, og hendes komposition er slukket ... .. ??

        • Jodi Friedman, MCP Actions I april 12, 2012 på 1: 45 pm

          Jeg vedder på, at din datters kunst er smuk. Kunst er i betragteren. Og når jeg ser på mit lærred fra Curacao, får jeg varme minder og et smil.

  5. Angela I april 12, 2012 ved 9: 45 am

    Jeg elsker det! Jeg har nogle billeder, der ville skabe god kunst. Måske give dette en hvirvel !!! Det bliver et godt lærred !!!

  6. Natalie O'Neill I april 12, 2012 ved 9: 54 am

    Smuk! Måde at fange billedet i øjeblikket og derefter gøre det fantastisk! Tak fordi du delte. Jeg lærer altid så meget af din blog.

  7. Saundra McClain I april 12, 2012 ved 10: 08 am

    Dette billede er så rart. Dine fotograferings- og photoshop-færdigheder er fantastiske !!!

  8. ile g I april 12, 2012 ved 11: 22 am

    Kommentaren fra den altid perfekte kommentator Cort ovenfor, ”Vi bør opfordre fotografer til at tage sig tid til at gøre det rigtigt, at vente på lyset, finde den rigtige vinkel og ja, få det rigtigt i kameraet. I stedet opfordrer vi så-så-billeder, undskyldninger og overdreven efterbehandling i Photoshop. ”Forfatterens ansvarsfraskrivelse i sit indlæg ovenfor,“ Jeg kunne ikke stoppe og komponere det ordentligt. Jeg sad i et køretøj i bevægelse med omkring 50 personer. Som sådan knap jeg hurtigt billedet og regnede med, at jeg ville se, om jeg havde noget brugbart senere. ” Enhver fotograf kan sige den første erklæring ovenfor. Enhver fremragende fotograf kan sige og indrømme det andet udsagn, der følger. Hvis der er en fotograf i denne verden, der kan få det rigtigt HVER gang og i hver eksponering, er jeg sikker på, at jeg ikke ønsker at møde dem. Sådanne mennesker kan ikke vokse, de kan ikke lære, de kan ikke udvide. Selv i filmens år undvigede og brændte selv nogle af de bedste fotografer i mørkerummet. Du kan vædde på din røv Ansel Adams arbejdede nogle stykker af sine fotografier for at trække lidt mere horisont ud. Så nu tilpasser folk sig i Lightroom eller Photoshop. Big deal. Det er evolution. Nogle gange er det meget vigtigere at få skuddet end at få det rigtigt, og hvis det tager lidt arbejde bagefter at gøre det betagende, så skal det være det.

    • Jodi Friedman, MCP Actions I april 12, 2012 ved 11: 47 am

      Ile - måske læste han ikke før han kommenterede ... Tak for sammenfatning for Cort. Jeg er helt enig i udviklingen, og at LR og PS er værktøjer. Hvorfor ikke bruge dem? Tak, fordi du ringede ind. Kom snart tilbage. Jodi

  9. Chris Moraes I april 12, 2012 ved 11: 38 am

    Wow! Jeg kan ikke tro det før og efter. Jeg er ny på Photoshop, så virkelig imponeret over at se, hvad der kan gøres. Det ser godt ud Jodi og vil skabe et smukt lærred.

  10. Lisa Wiza I april 12, 2012 ved 11: 54 am

    Jeg er enig i, at kunsten er subjektiv, dette for mig er en afspejling af Jodis kreative talent. gaverne er at tage et anstændigt skud fra et køretøj i bevægelse og derefter have øjet og kreativt talent til at omdanne det efterproduktion til en ting, der er værd at hænge på væggen. Id hænger det bestemt på min 🙂

  11. Liz I april 12, 2012 ved 11: 58 am

    Dette er virkelig imponerende! Hvis jeg ikke vidste bedre, ville jeg ikke engang gætte på, at dette stammer fra det før skud. Fantastisk! Jeg ville ønske, jeg kunne redigere mine fotos sådan. Jeg har nogle fra Italien, som jeg meget gerne vil lave pop på denne måde! Smuk!

  12. Aimee Hernandez I april 12, 2012 ved 11: 58 am

    Wow, det er virkelig godt, at du kan få et slutprodukt som det fra det originale billede! godt klaret! Jeg er enig med, hvad ile g har at sige! Hvad mig angår, er det også et kunstværk, mens du justerer farverne, eller hvordan det vil se ud i sidste ende..Det er som at male, hvis du ikke får de farver, du ønskede du tilføjer nogle flere ..

  13. Liz I april 12, 2012 på 12: 01 pm

    Og skam for de mennesker, der er så kritiske. Vi burde hjælpe hinanden og løfte hinanden op. Ikke alle vil kunne lide hvert billede, men det betyder ikke, at det ikke er "kunst". Jeg er ligeglad med mange billeder, som jeg har set taget af "professionelle". Alles stil er så forskellig. Vi kan ikke bedømme andre arbejde sådan.

    • Jodi Friedman, MCP Actions I april 12, 2012 på 5: 32 pm

      De må ikke have lært udtrykket, "hvis du ikke har noget rart at sige, skal du slet ikke sige noget." Når jeg beder om meninger, ved jeg, at jeg åbner mig for kritik. For eksempel, hvis jeg siger "kan du lide farverne eller sammensætningen af ​​dette billede", men når jeg eller andre skriver for at dele, er det interessant, hvad folk stadig vil melde sig frivilligt. Jeg er temmelig vant til det, men jeg føler mig undertiden dårlig, når nogen sender et foto på min facebook-væg, og folk angriber det. Hvis jeg ser noget, kan de let tilpasse, kan jeg hjælpe og rådgive, men ikke bare sige uproduktive kommentarer for at få dem til at føle sig dårlige.

  14. danielle I april 12, 2012 på 12: 08 pm

    Tak fordi du delte, jeg er klar til at tage til Cuba til mit bryllup i weekenden og derefter til Filippinerne, og det er enormt at vide, hvad jeg skal og ikke bør medbringe! Især da jeg også har et dykkekamera 🙂

  15. Woman I april 12, 2012 på 1: 05 pm

    Jeg elsker dette skud, og jeg har flere feriebilleder i mit hjem, der sandsynligvis ikke ville imponere mange mennesker, men de betyder noget for mig, og jeg elsker dem, fordi de er en del af min rejse som fotograf. Skønt jeg ønsker, at jeg kunne vende tilbage et par steder og tage dem nu, når jeg er blevet bedre! På en sidebemærkning, hvordan får du printeren til at strække kanterne digitalt. Jeg har en tendens til virkelig at udfylde min ramme, når jeg skyder og er stødt på dette problem med flere lærred. Jeg endte med at lave sorte kanter, så jeg ikke ofrede billedet, men jeg er fascineret af denne digitale strækning, du taler om her. Tak for alle dine gode råd og information !!!!

    • Jodi Friedman, MCP Actions I april 12, 2012 på 1: 44 pm

      Det er noget, du ofte kan betale dit laboratorium for at gøre, hvis du ikke ønsker det. Eller nogle har det som en bestillingsmulighed. For eksempel har Color Inc det som en ordreindstilling - de tager billedet og dækker siderne uden at miste frontbilledet.

  16. Elly I april 12, 2012 på 2: 05 pm

    Jodi! Wow! Vidunderligt indlæg ... Jeg er nybegynder i fotogenverdenen ... suk ... og det er bestemt frustrerende, spændende, overvældende ... og jeg kunne fortsætte ... men jeg stopper der. 🙂 Under alle omstændigheder værdsatte jeg dit indlæg ... det var om et emne, som jeg tror, ​​vi alle undrer os over - den bedste måde at fange en vaca på med HQ-fotos I den overvældende fotograferingsverden - men tror aldrig, at nogen faktisk ville tage sig tid til at dele deres tilgang /perspektiv! Mange tak! Jeg elsker indlæg, der fortæller, hvordan PROFESSIONALERNE TÆNKER, når de tager billeder ... ”Første prioritet er dette, så dette osv.…” Det hjælper mig med at få perspektiv på, hvordan jeg organiserer alle de forskellige indstillinger i mit hoved! Haha!

  17. Elly I april 12, 2012 på 2: 06 pm

    ps ... Smukke billeder! 🙂

  18. Lonna I april 12, 2012 på 2: 44 pm

    Jeg behøver ikke at skrive en bog her, det er vidunderligt. Jeg elsker det.

  19. Lonna I april 12, 2012 på 2: 50 pm

    Som jeg sagde, ELSKER jeg dette foto. Jodi, jeg vil se på siden for at købe disse handlinger, bare lidt support.

  20. Alice C. I april 12, 2012 på 3: 16 pm

    Åh wow! Hvilken fantastisk forskel!

  21. Alice C. I april 12, 2012 på 3: 18 pm

    Det er altid bedre at få det rigtigt i kameraet, men det er også fantastisk at gemme et skud! Især når resultatet er det.

  22. Adele I april 12, 2012 på 4: 55 pm

    Wow. Masser af wows. Wow for den måde, du forvandlede det skud på - Jeg forventede, at der ville være en forskel, men bestemt ikke så stor en forskel - jeg har bestemt stadig så meget mere at lære om PS! Og wow for det billede, du endte med. Smuk. DEFINITIVt værd at udskrive og hænge dit hjem! og endelig, Wow. det ophører aldrig med at forbløffe mig, at de "professionelle" fotografer er så usikre, at de skal bash alt og alle, der ikke gør det "på deres måde." Jeg har altid haft problemer med hele begrebet "kunst" .... WHHO er virkelig den, der siger, hvad der er og ikke er "kunst" - og om det, hvad der er GODT og hvad der ikke er - skal sige - hele branchen har brug for at komme om bord med det faktum, at folk er forskellige, og derfor vil forskellige ting appellere til forskellige mennesker. Kom over jer selv, der er ingen "En rigtig vej." Seriøst - det er latterligt at endda lade som om et foto kun er "kunst", hvis det udskrives nøjagtigt som det blev taget i kameraet. Kunst er slutproduktet, ikke sandt? Jeg kunne godt lide den forrige kommentators beskrivelse: “taler til mig og fremkalder en følelsesmæssig reaktion”… perfekt. Og jeg er helt enig med den anden tidligere kommentar - helloooooo - dette er MCP-handlinger! Hvis du kun tror på arbejde i kameraet - hvorfor er du her? Bare for at bash? Trist, så så trist ……… .. Fortsæt det, Jodi - der er så mange af os, der virkelig sætter pris på alt, hvad vi lærer af alle aspekter af dit websted !! (og, ligesom det eller ej - bundlinjen - de fotografer, der ARBEJDER - ja, DE er professionelle, grad / uddannelse / kameraekspertise uanset!)

  23. Carrie Flanagan I april 12, 2012 på 5: 14 pm

    Dejlige, Jodi! Ligesom farvepop! : 0)

  24. miranda dejarnatt I april 12, 2012 på 6: 34 pm

    hej der, jeg endte også med masser af albums ... så skiftede jeg til en årlig bog, hvor jeg placerede alle mine yndlingsbilleder for det år. Alle elsker at se på dem, de er nemmere at gemme, plus du kan få kopier, hvis der skulle ske noget. tak for artiklen ... ..

  25. Nicole Pawlaczyk I april 13, 2012 ved 9: 45 am

    STOR redigering Jodi! 🙂 Jeg er helt enig - bedre at fange et øjeblik og lege med det senere i Photoshop og derefter ikke have noget! Hvordan ændrede du perspektivet? Det ser ud til, at du ikke kun rettede rammen, men trak perspektivet, så du ikke er i en vinkel forfra ...

  26. cort I april 13, 2012 på 9: 54 pm

    Glad for, at jeg kunne give alle en grund til at blive oprørt. Bare så alle ved, jeg læste hele bloggen, som jeg plejer, før jeg svarede. Jeg kan godt lide at blive informeret, før jeg kommenterer. Den grundlæggende årsag til, at jeg svarede, er, at jeg så dette som et indlæg, der sagde, at det er okay at skyde dårlige fotos og rette dem senere i Photoshop. Jeg er stærkt uenig i denne filosofi. Gode ​​fotos starter i kameraet og kan gøres bedre i Photoshop, hvis de er taget rigtigt, og de rigtige Photoshop-værktøjer bruges. Som fotograf med mere end 35 års erfaring er hele denne idé om at skyde skøre fotos og prøve at rette dem senere er stødende for mig. Jeg er også træt af at se halvdårlige fotos med mange undskyldninger, hvorfor fotografen ikke kunne gøre det rigtigt. Undskyldninger, vognen stoppede ikke, og kompensér ikke for et dårligt foto. Gør det rigtigt. Hvis jeg skulle hænge et stort foto fra en ferie på min væg, ville det enten være et godt kunstbillede eller en af ​​min familie, der viser masser af følelser. Dette skud opfylder ikke begge kriterier. Det bliver trættende at høre undskyldninger for dårlige fotos, nogen skal stå op og påpege kejserens tøj. Standardtræget er at kalde det kunst og dem, hvis nogen er uenige, skriger KUNST! igen og derefter sige, at de ikke får kunsten, eller alle har en anden definition af kunst. Du kan gøre krav på kunst, alt hvad du vil, men det gør det ikke til et bedre billede. Folk ser ud til at være på udkig efter en eller anden grund til at komme væk fra at diskutere det faktiske billede, som det er tilfældet her. Dette er et okay billede, det er ikke et godt kunstbillede og har ingen familie. Hvorfor vil du hænge den på din væg? For mig er fotografering ikke en sidelinje, jeg er meget lidenskabelig for det, det er hvad jeg lever for at gøre. Når jeg ser folk sige, at det er okay at skyde dårlige fotos og rette dem senere, finder jeg det personligt stødende. Hvis du ikke kan lide mig for at forsøge at skabe bedre fotografer ved at give realistisk feedback på billeder, skal du have det.

    • Jodi I april 13, 2012 på 10: 21 pm

      Cort, jeg censurerer sjældent kommentarer udover spam. Jeg fik dog e-mail med folk, der spurgte, hvorfor jeg ikke slettede din. Som svar på din opfølgningskommentar siger du, at du "forsøger at skabe bedre fotografer ved at give realistisk feedback", men medmindre jeg er blind, så jeg aldrig konstruktiv feedback. Jeg var faktisk ikke på udkig efter kritik pr. Sige, men jeg glæder mig over, at langt mere end bare at sige, at det endelige billede var et øjebliksbillede selv efter redigering. Jeg smiler bare ved at tænke på de sjove, farverige bygninger der, og du vil måske ikke tage billeder hvis du ikke kan få perfekt belysning, men jeg ikke ønsker at gå glip af skud på grund af fuld sol eller for eksempel at være på en bevægende tur. Det er ikke en undskyldning; det er livet! Igen var dette ikke meningen at være i National Geographic. Det var et fotografi, der mindede om, hvad jeg så bedst muligt under de udfordrende omstændigheder. Jeg undskylder det ikke. Nu har du fået mig nysgerrig. Jeg bliver nødt til at tjekke dine billeder og dit websted, når jeg har fritid. Jeg opfordrer alle, der læser dette, til at gøre det samme. Jeg antager, baseret på dine ord, at vi vil blive imponeret og lære så meget af din kunst, især da du aldrig ville dele billeder fra en bevægelig vogn på ferie :) Jodi

  27. cort I april 13, 2012 på 11: 10 pm

    Jodi, du er velkommen til at adskille ethvert foto på mit websted, jeg byder alle kommentarer velkommen, det er sådan, jeg bliver vokset og forbedret som fotograf. Selv efter 35+ år forsøger jeg altid at blive bedre. Hvis du vil, kan du vælge et af mine billeder, og jeg sender dig en kopi, så du og dine læsere kan kritisere det. Bare så du ved, skyder jeg masser af snapshots, Jeg giver dem til familie og venner. Jeg sender dem bare ikke med mit professionelle arbejde eller taler om at gøre dem til kunst. For mig starter kunsten i kameraet, det er noget særligt, ikke kun for mig, men også de mennesker, der ser det. Bare så du ved, ville jeg ikke dele et øjebliksbillede fra en bevægelig vogn.

    • Jodi Friedman, MCP Actions I april 19, 2012 ved 10: 09 am

      Cort, det er en skam, at du ikke deler et billede taget på ferie fra en bevægelig vogn. Det viser, at du er menneske og reel. Min mand var faktisk stolt af mig, da han sagde "måske kommer du tilbage til at være en normal fotograf og ikke en snobbet." Han sjovede for det meste, men i et stykke tid havde jeg problemer med at udskrive noget, jeg ikke elskede lyset i eller vinkler osv. Og jeg gik glip af. Jeg lovede min familie, at selvom et foto ikke var perfekt, det var sjovt eller sødt eller mindeværdigt, at jeg i det mindste gemmer det på computeren - med andre ord ikke sletter det. Undtagelsen er en portrættersession med mine børn. Så vælger jeg kun det bedste i en gruppe af lignende skud. Åh og Cort, læs venligst mit indlæg i dag, 4/19 på bloggen. Du vil elske det. Måske kan du lære at hjælpe andre ved faktisk at give nyttige, nyttige kritik snarere end fornærmende kommentarer, som du har gjort her. Hvis ikke, se dig andre steder på Internettet. Jodi

  28. Adele I april 15, 2012 ved 10: 45 am

    Det er lidt sjovt .... Fordi jeg bruger sammenligningen af ​​"kejserens tøj" med de fleste ting, som folk kalder "kunst" ... det ser ud til at blive en af ​​de ting, hvor nogen (hvem ER det, alligevel? Såkaldte "eksperter") beslutter at noget er "kunst" - og enhver, der ikke er enig, bliver malet som narren, så alle begynder at være enige ... kunst er subjektiv - skønhed er i betragteren, det er bare. Og jeg gætter på, at jeg lige gik glip af to nøgle ting i dette - den del, hvor Jodi sagde "hej, skal du ikke bekymre dig om at tage gode skud - vi kan ordne ALT" og den del, hvor Cort tilbød noget konstruktivt, noget nyttigt, en eller anden måde til hende til at "forbedre" (andet end bare "gør ikke det" tror jeg ....). Vi er alle her for at lære, dele, vokse .... ud fra det, jeg har set fra denne blog, handler det om de mange forskellige måder at "gøre det bedre" ... og det sætter jeg pris på. Jeg skyder zillioner af sportsskud hvert år for mine drenges hold, og nogle gange med sport fanger du det sejeste billede - og alligevel har du gået glip af det perfekte skud - ved at kende nogle måder at redde de uerstattelige øjeblikke på - det er værdifuldt. Jeg foretrækker åbenbart aldrig at rette dem, men som Jodi sagde ... dette er livet.

  29. Stephanie I april 19, 2012 ved 10: 00 am

    Nysgerrig efter at vide; hvis Jodi ikke havde erklæret, at dette var taget i en rullende vogn, ville det så blive set anderledes? Hvis jeg ikke havde set 'før', ville jeg ikke have gættet, at det var tilfældet. Jodi-jeg håber, at al denne hype ikke har ødelagt dette billede for dig! Måske hver gang du ser det hænge på væggen, kan du grine og stadig huske den store tid, du havde på ferie, og ikke krybe sammen med at huske de 'visdomsord', der blev delt om det.

    • Jodi Friedman, MCP Actions I april 19, 2012 ved 10: 03 am

      Billedet får mig til at smile 🙂 Og jeg elsker farverne og følelsen af ​​det. Og jeg elsker også at vide, at det startede som et øjebliksbillede af en ferie. Så ... nej, jeg bliver ikke mobbet. Men efter den oplevelse og mere efter kommentarerne om nyfødte billeder fra nogle kendte meget gode fotografer vidste jeg, at det var tid til at tale op.

  30. Jamie I april 25, 2012 ved 1: 56 am

    Hej Jodi, har du noget imod at forklare mere, hvordan du roterede dette billede? Var det gjort i Photoshop? Jeg elsker dit billede. Jeg har nogle billeder fra min rejse til Italien, som jeg gerne vil redigere på denne måde :). Tak!

  31. Janine Smith I april 25, 2012 på 3: 39 pm

    Det endelige billede er fantastisk. Jeg elsker det faktum, at du kan tage et halvdårligt billede og konvertere det til noget så godt. Bravo til dig og MCP Actions!

  32. ang I maj 17, 2012 på 4: 17 pm

    Dette ligner et snapshot på et karneval.http://www.cortanderson.com/galleries/other/people/peop.htm

Efterlad en kommentar

Du skal være logget ind at skrive en kommentar.

Kategorier

Seneste indlæg