כשאתה משתמש בפעולות האם אתה בוגד?

כל הקטגוריות

מוצרים מומלצים

הבת שלי ג'נה (בת 7) פשוט צפתה בי בעריכת כמה תמונות בפוטושופ. היא הרימה את מבטה אלי ושאלה, "משתמשים בפעולות בפוטושופ כמו ... רמאות? " אמרתי, "לא - הם רק קיצור דרך."

זה גרם לי לחשוב כפי שאני עושה לעתים קרובות כל כך כשילדי שואלים אותי את השאלות העמוקות האלה לגבי מה שאני רואה פשוט כחיים. אז הצגתי את השאלה שלה בפייסבוק כדי לגרום לאחרים לחשוב. עשרות תגובות הגיעו תוך דקות. אז החלטתי שאפרסם את זה כאן בבלוג שלי לדיון.

מה אתה חושב? כשאתה משתמש בפעולות אתה מרגיש שאתה חוסך זמן? רַמָאוּת? האם הם מצליחים כך שלא תצטרכו ללמוד פוטושופ? אוֹ האם פעולות פוטושופ עוזרות לך ללמוד פוטושופ?

הנה דוגמה של רק כמה מהתגובות שאנשים הביעו בפייסבוק:

  • בדיוק. . . פעולות פשוט חוסכות לנו זמן בשחזור הצעדים שבדרך כלל ננקוט להשלמת תמונה. . . תחילה היה המטבח, אחר כך כלל השקופיות, ואז המחשבון. .
  • זה כמו להשתמש בשלט רחוק להחלפת ערוצים .. למה לקום כל פעם? כמה דברים נועדו להקל על החיים.
  • תלוי. האם תוכל לעשות את מה שהפעולה עושה בלעדיה? (כלומר אתה מכיר את PS מספיק טוב בשביל ללכת "יד ארוכה") האם תוצאות הפעולה משפרות את התדמית? יותר מדי אנשים מסתמכים על פעולות ללא הבנה בסיסית של PS - או צילום לצורך העניין - ומשתמשים בהם בכדי לכסות על טעויות אחרות. אני משתמש בפעולות באופן חופשי - הן אלה שרכשתי והן אלה שכתבתי בעצמי. אבל אני יודע מה הפעולה עושה ולמה. וזה פשוט עושה את זה מהר ממה שיכולתי.
  • אני משתמש בפעולות (MCP) כדי לחסוך זמן בתהליך העבודה שלי לאחר עיבוד! לא בוגד, עובד חכם!
  • כשהתחלתי לראשונה, המנטור שלי קדח בראשי שהזמן הוא כסף. הוא תמיד אמר לי שכל מה שאתה הולך לעשות יותר מפי 5 אתה צריך לבנות לו פעולה. אני חושב שזה יותר על יעילות מאשר "רמאות" אם משתמשים בה נכון.
  • זה לא רמאות ... הופך את העבודה למהירה יותר.
  • זה רק רמאות כמו שימוש בפוקוס אוטומטי, מכוניות אוטומטיות, אקדח מסמר במקום פטיש וכו '. למרות שאני אישית חושב שפעולות עושות רע מאוד לכל מי שלא יודע לעשות את אותו האפקט באופן ידני. תגיד לה שזו הסיבה שאתה יכול לבלות איתה כמה זמן שאתה עושה, ובלעדיהם היא לעולם לא תראה אותך.
  • בשום אופן זה לא לרמות! יוצא לי לתת ללקוחות שלי תמונה עם מראה מגניב במיוחד ולא הייתי עושה את זה אם זה לוקח יותר מלחיצת כפתור ...
  • אתה חייב לעשות מה שאתה צריך לעשות & אתה חייב לעשות את זה מהר!
  • אני לא חושב שזה רמאות כל עוד אתה זה שיצר את הפעולה ויודע למה זה הופך את זרימת העבודה שלך ליעילה. קניית פעולות מכיוון שאינך יודע ליצור את הפעולה או התוצאה הסופית היא סוג של רמאות.
  • האם שימוש באנטיביוטיקה מרמה את הגוף מתוך פיתוח של חסינות באמת? מה עם חיסונים? אם פעולות בוגדות, כך גם ירי דיגיטלי. ויורים ב- Raw. או באמצעות עדשת זום. או בכלל להשתמש בפוטושופ. האם הקביעה של רמאות צריכה להיות שעלינו להיות מסוגלים לשחזר את אותן תמונות באמצעות מצלמת חריר? אני מאמין ששימוש בפעולות הוא ביטוי להתפתחויות בטכנולוגיה. ככל שאנו לומדים יותר, הכלים נעשים מעודנים יותר.
  • הסבירו להם צילום קולנוע. בדוק אם הדיגיטל בוגד.
  • חשוב להבין כל שלב / שכבה של הפעולה ... אבל הם כל כך חשובים לתהליך העבודה של צלם ... בלעדיהם הייתי יקר פי שניים - חה !!
  • לעבוד בצורה חכמה יותר, לא קשה יותר.
  • לא בוגד. השיפור שלה זה הכל. אתה לא יכול לעשות תמונה גרועה טובה עם פעולות.
    זה כמו לומר לרמות אפידורל בלידה.
  • אני אומר קיצור דרך ... אני לא מפעיל הרבה פעולות אבל אני כן אני חוסך לי הרבה זמן!
  • אני חושב שזה הרבה יותר קל להשיג עקביות של מראה התמונות שלך עם פעולות. הלוואי שאנשים רבים יותר לא השתמשו בפעולות "ישר מהקופסה" והלכו על מראה מותאם אישית ייחודי יותר ... אבל אני חושב שעקביות במראה שלך חשובה ביותר ויכולה להיות קשה להשגה ללא שימוש בפעולות (כאשר לאחר הייצור הגדול מספר תמונות).
  • הם מקצרים לי את הזמן מלפנים אם המחשב.
  • אני גם חושב שפעולות הפכו לקב יצירתי עבור רבים ומשמשות לעתים קרובות מדי לתיקון דברים שהיה צריך לטפל בהם במצלמה.
  • לי עצמי לא אכפת להשתמש במעשים אחרים. מעולם לא רכשתי אותם. אני חושב שזה לגמרי בוגד עבור אנשים שאין להם את כישורי PS. זה קיצור דרך לאנשים שיש להם את היכולת לעשות את זה יד ארוכה.
    אני חושב שהם צריכים להיות שלך. האנלוגיות שאנשים מעלים די מצחיקות.
  • אם אתה צריך לדעת מדוע הדברים עובדים בפוטושופ ... כלומר, האם אתה מכיר את הפעולות הפנימיות של כל תוכנית אחרת שאתה משתמש בה? זה טוב לדעת את יסודות הניגודיות והצבע ולתקן את זה במצלמה תחילה, אבל אם אני רואה מראה מגניב ואוכל לקנות את הפעולה, אני לא מתכוון לבזבז את הזמן בלימוד למה הפעולה עושה מה זה עושה, אני הולך לקנות את האקשן, להשיג את המראה המגניב ולחסוך לעצמי קצת זמן.
  • האם לא זה מה שכל היותו "אמן"? יוצרים מראה משלך ומקדישים זמן לכך. באופן שפשוט גורם לאנשים להיות תלויים במעצבי אופנה ולא במעצב / אמן בפועל. נושא נהדר ג'ודי. 🙂 ועשיר ... אני מסכים איתך לחלוטין באנלוגיות.
  • אין כאן רמאות! פעולות הן ברכה שמקלות על העריכה ...
  • אני לא חושב שזה משנה אם אתה יודע איך פוטושופ עובד או לא - חוץ מזה אני חושב שמשמעות הדבר באמת הוא האם אתה באמת יודע להשתמש PS או לא, לא איך זה עובד (זה לדעת קוד ואני לא מצא את זה נחוץ לחיי). אני נדהם ממספר הצלמים המקצוענים שלא מכירים את היסודות - כמו לחתוך תמונה PS. המון אנשים שמשתמשים בה יודעים רק לפתוח תמונה, ליישם פעולה או שתיים ולשמור אותה.
  • מה שחשוב הוא אם אתה מבין מה אתה עושה ולמה אתה רוצה לעשות את זה ואם אתה מבין את העקרונות הבסיסיים של תמונה ועיצוב. תמונה גרועה היא עדיין תמונה גרועה, לא משנה כמה זמן אתה מקדיש לה. אלא כמו לנסות לייצר ארנק משי מאוזן החרטום.
  • ילדים תמיד שואלים את השאלות הפשוטות אך המעוררות מחשבה. אני אוהב את זה!
  • זה לא בוגד ... הכל טוב. יאללה, אנחנו רוכשים ונהנים עדיין מלבוש המתלה, רובם לא יכולים לתפור תפר. אנו אוכלים פינוקים מאפייה מוכנים, רבים מעולם לא הכינו עוגה מאפס ... הם משמשים פונקציה. אם אתה רוצה ללמוד את הגרעיני של פוטושופ כדי לקבל הבנה והערכה מלאה, אז זה גם טוב!
  • ובאופן מסוים הם מכריחים צלמים ללמוד פוטושופ. הם אולי לא מבינים מדוע הם עושים את מה שהם עושים אבל הם צריכים להבין את ה"מה "ו"איך לשלוט" בהם כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר. " הבעיה היא שחלקם לא עושים זאת ופשוט מריצים את הפעולה כפי שהם או מקבצים אותם.
  • לא יותר בגידות מאשר להשתמש בארוחת ערב לבישול בתנור.
  • בהחלט לא בוגד לדעתי. אני מסכים שהם מאפשרים לך ליצור מראה עקבי לפגישה מבלי שתצטרך להמשיך לעשות את אותו הדבר לתמונה דומה שוב ושוב. ואני גם חושב שלוקח עין אמנותית וזה חלק מתהליך היצירה כדי לבחור באיזו פעולה להשתמש, כמה להשתמש בה, איך להפוך אותה באמת לעבוד עם התמונה הזו. הכל בשבילי אומנות. בדיוק כמו שלפעמים עלינו להחליף ראש או לתקן כמה קמטים על הפנים - כל דבר שיכול לגרום לתדמית שלך להיראות טוב יותר עבור הלקוח שלך הוא דבר טוב. וזרימת עבודה מהירה יותר שווה השקעה סבירה יותר עבור הלקוחות שלך! אשתמש באנלוגיה של מתכון ... רק בגלל שאני משתמש בספר בישול ועוקב אחר מתכון זה לא אומר שלא הכנתי את הארוחה הטעימה ההיא.
  • אמרו לי את אותו הדבר. מישהו אמר לי שלעולם לא אוכל להיות צלם אמיתי מכיוון שהשתמשתי בפעולות שנוצרו על ידי מישהו אחר. סוג של פגע ברגשותיי ... * לרחרח * * לרחרח *.

פעולות MCPA

אין תגובה

  1. נייסי ב 19 בספטמבר, 2009 ב 10: 05 pm

    יאנו, אני לא יכול להביא את עצמי להשתמש במעשים של מישהו אחר. אני משתמש רק באלה שהכנתי בעצמי. כי אני לא מצליח להתגבר על התחושה שאני בוגד. אני לא חושב שפעולות מרמות, אבל אני לא יודע, זה פשוט לא מרגיש כמו העבודה שלי אם זה פעולה של מישהו אחר ... אבל אני פשוט מוזר ככה.

    • אדל ביולי 8, 2013 ב4: 09 בבוקר

      אני מסכים, אני חושב שיצירת מערך פעולות משלך ושימוש בהן זה בסדר, אבל יש לי בעיות עם המגמה הגוברת בקרב צלמי המקצוענים הרוכשים פעולות של מישהו אחר, זה פשוט נראה לי שגוי

      • ג'ודי פרידמן, MCP Actions ב 9 יולי, 2013 ב 1: 51 pm

        אדל, להיות מסוגל להכין בעצמך זה מדהים. וגם היכולת להתאים אישית את אלה שאתה קונה עובדת מצוין. תודה שהגבת. ג'ודי

  2. לורה בספטמבר 20, 2009 ב12: 58 הבוקר

    חה חה! למדתי פוטושופ בגלל פעולות! אני יודע איך פעולות עובדות, ויצרתי כמה משלי, אבל לא אכפת לי לקנות אותן - הן מעולות! לידיעתך אני לא יכול לחכות שהפעולות החדשות שלך יצאו ככה

  3. דרלין בספטמבר 20, 2009 ב1: 37 הבוקר

    אני עדיין מנסה ללמוד אלמנטים ומנסה לצלם ישר מהמצלמה, מעולם לא השתמשתי בפעולה.

  4. סטפני בספטמבר 20, 2009 ב2: 29 הבוקר

    צילום הוא אמנות ... לאמנות אין חוקים! אתה צריך להפר חוק כדי שמשהו ייחשב לרמאות ... אנשים רבים עשויים לחשוב שצילום דיגיטלי הוא סוג של "רמאות" בהשוואה לבילוי שעות בחדר חשוך בפיתוח סרט משלך. אבל זו רק דרך חדשה, טכנולוגיה חדשה ... פעולות פוטושופ הן רק כלי חדש / קיצור דרך ...

  5. ג'ייסון ב 20 בספטמבר, 2009 ב 12: 13 pm

    לא בוגד בכלל. אני מרגיש קצת מצחיק באמצעות פעולה של מישהו אחר, אבל אני מקפיד לנסות להבין מה קורה וזה גורם לי להרגיש פחות מצחיק.

  6. טרוד ב 20 בספטמבר, 2009 ב 10: 34 pm

    תודה לך סטפני. נראה שלצילום יש כל כך הרבה כללים ופוליטיקה שרירותיים כמו שום צורת אמנות אחרת. יש לי חברים שהם סוגים אחרים של אמנים (טבחים, שפים, סופרים) והם אף פעם לא מדברים על הוויכוחים הבלתי נלאים האלה שנראים כאילו מתרחשים בצילום. זה לא "שיעורי בית", זו אמנות. זה לא יותר "רמאות" להשתמש בפעולה מאשר להשתמש בפונקציות המותאמות אישית במצלמה שלך ולשמור אותן (כלומר C1, C2, C3) כדי לחסוך זמן ולבלות יותר זמן ביצירה בעבודה עם לקוח. אם שף משתמש בגריל גז במקום לבשל מעל האש ביער או להשתמש בגריל פחמים, נראה כי לאף אחד אין את התקפי הזעם המתרחשים כאשר נדון בסרט לעומת דיגיטלי וכו '. אף אחד לא שואל אם שף "בוגד", או אם השף הוא שף "אמיתי" פשוט על ידי בחירה בשיטה חדשה יותר. אני לא מרגיש ששימוש בפעולה שיצר צלם אחר דומה יותר לרמאות שהוא שף צעיר יותר באמצעות מתכון שיצר אמריל. צלמים צריכים לעזוב את הפוליטיקה בוושינגטון ופשוט ליצור עבודה יפה. זה לא אומר שהשיח בכלל לא צריך להתקיים; אני פשוט מוצא את זה אירוני שזו היחידה או אחת מצורות האמנות הבודדות שנראית מכות כאלה על ידי חבריה שלה.

  7. פרז כחול ב 20 בספטמבר, 2009 ב 10: 58 pm

    תודה שהעלאת את הדיון הזה. זה תמיד עניין מעניין. אני, אני עומד בצד של יצירתיות וחזון אמנותי, ומאמין בשימוש בכל השיטות שיעזרו להשיג זאת. אני יוצר פעולות עבור Photoshop, וקביעות מוגדרות מראש עבור Lightroom, ואני משתמש בפעולות של אחרים. באתי מסרטים ומחדרי חושך, הרבה לפני שהומצא הדיגיטל. כשהדיגיטל והפוטושופ הגיעו, אימצתי את זה. אני משתמש גם בסרט וגם בדיגיטל, אבל עכשיו עובד בעיקר עם Lightroom & Photoshop. אני אמכור בקרוב פעולות וקביעות מוגדרות מראש (שלי ושל אחרות) באתר חדש. אני מעודד באופן חיובי ניסויים מהסוג הזה! כל אחד צריך ללמוד כיצד לבצע פעולות. אני מתכנן לסייע לזה! התגובה האהובה עליי בפייסבוק שפרסמת הייתה זו שמציעה שמשמיצים את פוטושופ ופעולות צריכות לבחון מקרוב את ההיסטוריה והפרקטיקה של עיבוד חדרי החושך, ותמצא שם "הרבה בגידות" באותה מידה. רמאות וזיוף היא פעולה אנושית, מצב נפשי, שאינו מוגדר על ידי תהליך. היה לי דיון מעניין על כך עם @edwinland ו- @PolarPremiumUSA בטוויטר רק אתמול בנושא.

  8. הסוקר היומי בספטמבר 21, 2009 ב5: 45 הבוקר

    היי! מזל טוב! הקוראים שלך הגישו והצביעו לבלוג שלך ב- The Daily Reviewer. ריכזנו רשימה בלעדית של 100 בלוגים המובילים לצילום, ואנחנו שמחים לבשר לכם שהבלוג שלכם נכלל! אתה יכול לראות את זה ב http://thedailyreviewer.com/top/photography/3You יכול לתבוע את פרס 100 הבלוגים המובילים שלך כאן: http://thedailyreviewer.com/pages/badges/photographyP.S. זוהי הודעה חד פעמית שתודיע לך שהבלוג שלך נכלל באחת ממאה הקטגוריות המובילות בבלוג שלנו. ייתכן שתקבל הודעות אם אתה מופיע בשתי קטגוריות או יותר. PS אם אם מסיבה כלשהי אתה רוצה שהבלוג שלך יוסר מהרשימה שלנו, פשוט שלח דוא"ל אל [מוגן בדוא"ל] עם שורת הנושא "הסר" והקישור לבלוג שלך בגוף ההודעה. צ'רלי! אנג'לינה מיזאקי נשיאת ועדת הבחירות הסקירה היומית http://thedailyreviewer.com

  9. meagan בספטמבר 21, 2009 ב8: 46 הבוקר

    אני בהחלט לא חושב שזה בוגד. הצד היחיד למטה הוא שמצאתי שקל להשתמש בפעולות כקב ולהפסיק ללמוד פוטושופ. עם זאת, רק בגלל שאתה לא יודע לעשות את מה שהפעולה עושה לא גורם לזה לרמות! והאנשים שאומרים שאתה צריך לדעת לעשות את מה שהפעולה עושה צריכים לרדת מהסוס הגבוה שלהם! אני כן מסכים שזה מועיל להכיר את "היד הארוכה", אך לדברים האלה לוקח זמן ללמוד ולא ניתן ללמוד ולדעת את כל מה שפוטושופ יכול לעשות בן לילה.

  10. דני גירל בספטמבר 21, 2009 ב11: 14 הבוקר

    שאלה מעניינת. כשהתחלתי את ה- 365 בינואר, חשבתי שכל סוג של עיבוד לאחר מעין הוא "בוגד" - ועכשיו אני גם נ.ב וגם נרקומן אקשן! אני עדיין לא חובב תמונות מעובדות יתר על המידה, וחושב שכדאי שתעשה את המיטב עם המצלמה ולא עם המחשב - אבל הכל עניין של טעם והעדפה אישית, באמת. פעולות פשוט מאיצות את מה שאתה מתכוון לעשות בכל מקרה, אז למה לא?

  11. כריסטינה שבועות בספטמבר 22, 2009 ב10: 30 הבוקר

    הנה קישור לספרי הפנים שלי http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/home.php?ref=home

  12. Tera בספטמבר 22, 2009 ב10: 34 הבוקר

    @mstera ערך שני 🙂

  13. ברנדי בספטמבר 22, 2009 ב11: 08 הבוקר

    אני לא ממש בטוח בשביל מה אשתמש בזה, אבל שמעתי דברים גדולים לאחרונה על Lightroom! אשמח לזכות בזה !! :-) צייצתי גם …… @ bamhughes.

  14. אמנדה ב 22 בספטמבר, 2009 ב 12: 00 pm
  15. שחר ב 22 בספטמבר, 2009 ב 2: 11 pm

    אני מבצע פעולות שנרכשו ומצפצף אותן כדי להתאים לצרכים ולסגנון שלי. זהו מכשיר לחיסכון בזמן. אני יוצר פעולות משלי ומשלב בהן פעולות נרכשות כדי להתאים שוב לצורך ולסגנון שלי. אני לא מרגיש שזה בוגד. עם זאת, אם אתה רוכש אותם כדי שהעבודה שלך תהיה "טובה יותר" מבלי שתדע מה הפעולה עושה או איך היא באמת עובדת - אז זה רמאות - לרמה בעצמה.

  16. פלו ב 22 בספטמבר, 2009 ב 2: 23 pm

    אני כל כך זקוק לעזרה בכדי שהעבודה שלי "פלו" תהיה חלקה. אני נאבק בזה ושמעתי כל כך הרבה דברים נהדרים על Lightroom. הזמן הוא נושא אצלי וכל דבר כדי לחסוך זמן הוא נפלא. לכן אני כל כך אוהב את מעשיכם.

  17. ג'סי באפריל 19, 2011 ב 11: 54

    זה בגידות לגמרי. אלא אם כן אתה מבצע את הפעולה בעצמך, זה לא באמת עבודתך ב 100%.

  18. ג'סיקה ב- 18 באוקטובר, 2013 ב- 7: 08

    אני מבין שזה חוסך זמן ועוזר לזרימת העבודה ואני מכין הגדרות קבועות מראש שלי ב- L4 כשאני עובד על צילומים ספציפיים כדי לעזור בעקביות, עם זאת, אני לא מרגיש שזה בוגד אבל אני חושב שזה לא הוגן לטעון אם אתה לקנות הגדרות קבועות מראש של מישהו שכנראה כולם משתמשים בו ולהגיד שזה "סגנון העריכה שלך" כשבאמת לא. אבל זה רק אני. אני מעדיף להוציא 30-50 דולר על שיעורים או ספרים מאשר על פעולות.

השאירו תגובה

אתם חייבים להיות מחוברים על מנת לפרסם תגובה.

איך לקדם את עסק הצילום שלך

By פעולות MCPA

טיפים לציור נופים באמנות דיגיטלית

By סמנתה אירווינג

כיצד לבנות את הפרופיל שלך כצלם עצמאי

By פעולות MCPA

כיצד לבנות את הפרופיל שלך כצלם עצמאי

By פעולות MCPA

טיפים לצילום אופנה לצילום ועריכה

By פעולות MCPA

תאורת חנות דולר לצלמים בתקציב

By פעולות MCPA

5 טיפים לצלמים להיכנס לתמונות עם משפחותיהם

By פעולות MCPA

מדריך מה ללבוש למפגש צילומי הריון

By פעולות MCPA

מדוע וכיצד לכייל את הצג

By פעולות MCPA

12 טיפים חיוניים לצילום ילודים מוצלח

By פעולות MCPA

עריכת Lightroom של דקה אחת: תת-חשיפה לתוססת וחמה

By פעולות MCPA

השתמש בתהליך היצירה לשיפור מיומנויות הצילום שלך

By פעולות MCPA

אז .... אתה רוצה לפרוץ לחתונות?

By פעולות MCPA

פרויקטים מעניקים השראה לבניית מוניטין שלך

By פעולות MCPA

5 סיבות שכל צלם מתחיל צריך לערוך את תמונותיו

By פעולות MCPA

כיצד להוסיף נפח לתמונות טלפון חכם

By פעולות MCPA

כיצד לצלם תמונות אקספרסיביות של חיות מחמד

By פעולות MCPA

הגדרת תאורה אחת למבזק מצלמה לפורטרטים

By פעולות MCPA

יסודות צילום למתחילים מוחלטים

By פעולות MCPA

כיצד לצלם תמונות קירליאן: התהליך שלי צעד אחר צעד

By פעולות MCPA

14 רעיונות מקוריים לצילום תמונות

By פעולות MCPA

כל הקטגוריות

הודעות האחרונות