Vai jūs krāpjat, kad izmantojat darbības?

Kategorijas

Populārākie Produkti

Mana meita Jenna (7 gadi) tikko skatījās, kā es rediģēju dažus attēlus Photoshop. Viņa paskatījās uz mani un jautāja: "Vai izmantojat Photoshop darbības, piemēram, ... krāpšanos? " Es teicu: "Nē - tie ir tikai saīsne."

Tas man lika domāt, kā es tik bieži daru, kad mani bērni man uzdod šos dziļus jautājumus par to, ko es uzskatu vienkārši par dzīvi. Tāpēc es uzdevu viņas jautājumu facebook, lai citi domātu. Minūtēs tika saņemti vairāki desmiti atbilžu. Tāpēc es nolēmu, ka arī šo ievietošu šeit, savā emuārā.

Ko jūs domājat? Vai, lietojot darbības, jūs domājat, ka ietaupāt laiku? Krāpšanās? Vai viņi to dara, lai jums nebūtu jāapgūst Photoshop? Or Veiciet Photoshop darbības, lai palīdzētu apgūt Photoshop?

Šeit ir tikai daži no komentāriem, ko cilvēki izteica Facebook:

  • Tieši tā. . . darbības vienkārši ietaupa mūsu laiku, atjaunojot darbības, kuras mēs parasti veicam, lai pabeigtu attēlu. . . Vispirms bija abacus, tad slaidu likums, tad kalkulators. .
  • Tas ir tāpat kā ar tālvadības pulti, lai mainītu kanālus .. kāpēc katru reizi celties? Dažas lietas tika izstrādātas, lai atvieglotu dzīvi.
  • Atkarīgs. Vai bez tā jūs varētu darīt to, ko dara darbība? (Tas nozīmē, ka jūs pietiekami labi zināt PS, lai ietu “garu roku”) Vai darbības rezultāti uzlabo attēlu? Pārāk daudz cilvēku paļaujas uz darbībām, kurām nav pamata izpratnes par PS vai fotogrāfiju, un izmanto tās, lai slēptu citas kļūdas. Es brīvi izmantoju darbības - gan tās, kuras esmu iegādājies, gan tās, kuras esmu pats uzrakstījis. Bet es zinu, ko šī darbība dara un kāpēc. Un tas vienkārši tiek darīts ātrāk, nekā es varētu.
  • Es izmantoju darbības (MCP), lai ietaupītu laiku pēcapstrādes darbplūsmā! Nevis krāpšanās, gudrs darbs!
  • Kad es pirmo reizi sāku darbu, mans mentors man urbās, ka laiks ir nauda. Viņš vienmēr man teica, ka visam, ko tu darīsi vairāk nekā 5 reizes, vajadzētu izveidot darbību. Es domāju, ka tas ir vairāk par efektivitāti, nevis “krāpšanos”, ja to lieto pareizi.
  • Tā nav krāpšanās ... padara darbu ātrāku.
  • Tas ir tikai tik daudz krāpšanās, kā automātiskās fokusēšanas, automātisko automašīnu, naglu pistoles, nevis āmura, utt izmantošana. Lai gan es personīgi domāju, ka Darbības nodara milzīgu karstumu ikvienam, kurš nezina, kā to pašu efektu izdarīt manuāli. 🙂 Saki viņai, ka tu vari pavadīt tik daudz laika ar viņu, un bez viņiem viņa nekad tevi neredzētu.
  • nekādā gadījumā tas nav krāpšanās! Man jāsniedz saviem klientiem attēls, kuram ir super foršs izskats, un es to nedarītu, ja tas prasītu vairāk nekā tikai pogas nospiešanu ...
  • Jā, jādara tas, kas jādara, un jādara ātri!
  • Es nedomāju, ka tas ir krāpšanās, ja vien jūs esat tas, kurš radīja darbību un zināt, kāpēc tas padara jūsu darbplūsmu efektīvu. Darbību pirkšana, jo jūs nezināt, kā izveidot darbību, vai gala rezultāts ir sava veida krāpšanās.
  • Vai antibiotikas lietošana krāpj ķermeni, lai patiesi attīstītu imunitāti? Kā ar vakcīnām? Ja darbības krāpj, tad arī fotografēšana notiek digitāli. Un šaušana Raw. Vai arī izmantojot tālummaiņas objektīvu. Vai vispār izmantojot Photoshop. Vai krāpšanās noteikšanai vajadzētu būt iespējai tos pašus attēlus atjaunot, izmantojot caurumu kameru? Es uzskatu, ka darbību izmantošana atspoguļo tehnoloģiju attīstību. Kad mēs uzzinām vairāk, rīki tiek pilnveidoti.
  • Paskaidrojiet viņiem filmu fotografēšanu. Skatiet, vai digitālais krāpjas.
  • Ir svarīgi saprast katru darbības soli / slāni ... bet tie ir tik svarīgi fotogrāfa darbplūsmai ... bez tiem es būtu divreiz dārgāks - ha !!
  • strādāt gudrāk, nevis grūtāk.
  • Nevis krāpšanos. Tā uzlabošana ir viss. Ar darbībām sliktu fotoattēlu nevar padarīt labu.
    Tas ir tāpat kā teikt, ka dzemdībās iegūt epidurālu ir krāpšanās.
  • Es teikšu saīsne ... Es neveicu daudz darbību, bet es, kuras es palaidu, es ietaupu daudz laika!
  • Es domāju, ka ar darbiem ir daudz vieglāk panākt fotoattēlu konsekvenci. Es vēlos, lai vairāk cilvēku neizmantotu darbības “taisni ārpus kastes” un gūtu unikālāku, pielāgotu izskatu ... bet es domāju, ka jūsu izskata konsekvence ir ārkārtīgi svarīga, un to var būt grūti panākt, neizmantojot darbības (ja pēc ražošanas ir lielas # attēlu).
  • Viņi saīsina manu laiku priekšā, ja dators.
  • Es arī domāju, ka Actions daudziem ir kļuvis par radošu kruķi un tiek pārāk bieži izmantots, lai labotu lietas, par kurām būtu bijis jārūpējas kamerā.
  • Man pašam ir vienalga izmantot citas darbības. Es nekad tos neesmu iegādājies. Es domāju, ka tā ir pilnīgi krāpšanās cilvēkiem, kuriem nav PS prasmju. Tas ir īss ceļš cilvēkiem, kuriem ir iespēja to izdarīt garu roku.
    Es domāju, ka viņiem tomēr vajadzētu būt jūsu pašu. Analoģijas, ko cilvēki izvirza, ir diezgan smieklīgas.
  • Ja jums jāzina, kāpēc Photoshop lietās darbojas ... es domāju, vai jūs zināt kādas citas jūsu izmantotās programmas iekšējo darbību? Ir labi zināt kontrasta un krāsu pamatus un vispirms tos iegūt tieši kamerā, taču, ja redzu foršu izskatu un varu nopirkt darbību, netērēšu laiku, lai uzzinātu, kāpēc darbība notiek ko tā dara, es nopirkšu darbību, iegūšu foršu izskatu un ietaupīšu laiku.
  • Vai tas nav tas, par ko būt “māksliniekam”? Veidojiet savu izskatu un veltiet laiku tam. Tādā veidā, kas tikai padara cilvēkus atkarīgus no modes modeļu darbībām, nevis no faktiskā dizainera / mākslinieka. Lieliska tēma Jodi. 🙂 un bagāts ... es pilnīgi piekrītu jums par analoģijām.
  • Šeit nav krāpšanās! Darbības ir svētība, kas atvieglo rediģēšanu ...
  • Es nedomāju, ka ir svarīgi, vai jūs zināt, kā darbojas Photoshop, vai nē, turklāt es domāju, ka ar to patiesībā tiek domāts tas, vai jūs patiešām zināt, kā lietot PS, nevis kā tas darbojas (tas ir, zinot kodu un es nē uzskata to par nepieciešamu manai dzīvei). Esmu pārsteigts par to profesionālo fotogrāfu skaitu, kuri nezina pamatus, piemēram, kā apgriezt attēlu PS. Daudzi cilvēki, kas to izmanto, zina tikai to, kā atvērt attēlu, pielietot kādu darbību vai divas un to saglabāt.
  • Svarīgi ir tas, vai jūs saprotat, ko darāt un kāpēc vēlaties to darīt, un vai saprotat tēla un noformējuma pamatprincipus. Slikts attēls joprojām ir slikts attēls, neatkarīgi no tā, cik daudz laika jūs tam tērējat. Drīzāk kā mēģināt no sivēnmātes auss izgatavot zīda maku.
  • Bērni vienmēr uzdod šos vienkāršos, bet pārdomas rosinošos jautājumus. Man tas patīk!
  • Tā nav krāpšanās ... Tas viss ir labi. Nāc, mēs vēl iegādājamies un izbaudām plauktu no plaukta, lielākā daļa nevar šūt dūrienu. Mēs vēl ēdam gatavus konditorejas izstrādājumus, daudzi nekad nav gatavojuši kūku no jauna ... Tie kalpo funkcijai. Ja kāds vēlas iemācīties Photoshop smalkjūtīgo smalkjūtību, lai gūtu pilnīgu izpratni un atzinību, tad arī tas ir labi!
  • Un savā ziņā viņi liek fotogrāfiem mācīties Photoshop. Viņi, iespējams, nesaprot, kāpēc dara to, ko dara, bet viņiem ir jāsaprot, kas viņus “un kā kontrolēt”, lai sasniegtu labākos rezultātus. ” Problēma ir tāda, ka daži to nedara un vienkārši izpilda darbību, kāda tā ir, vai tos paketē.
  • ne vairāk krāpšanās kā vakariņu pagatavošana cepeškrāsnī.
  • Manuprāt, noteikti nav krāpšanās. Es piekrītu, ka tie ļauj jums izveidot konsekventu sesijas izskatu, bez nepieciešamības atkārtot to pašu ar līdzīgu attēlu. Es arī domāju, ka tas prasa māksliniecisku skatienu un ir daļa no radošā procesa, lai izvēlētos, kuru darbību izmantot, cik daudz no tā izmantot, kā padarīt to patiešām strādājiet ar šo attēlu. Man tas viss ir mākslinieciskums. Tāpat kā dažreiz mums ir jāmaina galva vai jānovērš dažas grumbas uz sejas - viss, kas var padarīt jūsu tēlu klientam labāku, ir laba lieta. Ātrāka darbplūsma ir vienāds ar saprātīgāku ieguldījumu jūsu klientiem! Es izmantošu receptes analoģiju ... tas, ka izmantoju pavārgrāmatu un ievēroju recepti, nenozīmē, ka es neesmu pagatavojis šo jauko maltīti.
  • Man ir teikts tas pats. Kāds man teica, ka es nekad nevarētu būt īsts fotogrāfs, jo es izmantoju darbības, kuras izveidoja kāds cits. Sava veida ievainots manas jūtas ... * šņaukāties * * šņaukāties *.

MCPA darbības

Bez komentāriem

  1. Nīceja septembrī 19, 2009 pie 10: 05 pm

    Yanno, es nevaru piespiest sevi izmantot kāda cita rīcību. Es izmantoju tikai tos, kurus esmu pats gatavojis. Jo es nevaru pārvarēt sajūtu, ka es krāpos. Es nedomāju, ka darbības ir krāpnieciskas, bet es nezinu, tas vienkārši nejūtas kā manis paša darbs, ja tā ir kāda cita darbība ... bet es tā vienkārši esmu dīvaina.

    • Adele jūlijā 8, 2013 plkst 4: 09 am

      Es piekrītu, es domāju, ka izveidot savu darbību kopumu un tos izmantot ir lieliski, bet man ir problēmas ar pieaugošo tendenci, kad profesionāli fotogrāfi iegādājas kāda cita darbību, man tas vienkārši šķiet nepareizi 🙂

  2. laura septembrī 20, 2009 plkst. 12: 58 plkst

    Ha Ha! Es iemācījos fotošopu darbību dēļ! Es zinu, kā darbojas darbības, un esmu izveidojis dažus savus, bet man nav iebildumu arī par to pirkšanu - tie ir FABULOUS! FYI, es nevaru gaidīt, kad jūsu jaunās darbības iznāks šajā kļūdā 😉

  3. Darlene septembrī 20, 2009 plkst. 1: 37 plkst

    es joprojām cenšos iemācīties elementus un mēģināt fotografēt tieši no kameras, nekad neesmu izmantojis darbību.

  4. Stefānija septembrī 20, 2009 plkst. 2: 29 plkst

    Fotogrāfija ir māksla ... mākslai nav noteikumu! Lai kaut ko uzskatītu par krāpšanos, jums ir jāpārkāpj noteikumu kārtība ... Daudzi cilvēki var uzskatīt, ka digitālā fotogrāfija ir “krāpšanās” forma, salīdzinot ar reālu stundu pavadīšanu tumšā telpā, attīstot savu filmu. bet tas ir tikai jauns veids, jauna tehnoloģija ... Photoshop darbības ir tikai jauns rīks / saīsne ...

  5. Jason septembrī 20, 2009 pie 12: 13 pm

    Nemaz nemānās. Es jūtos mazliet smieklīgi, izmantojot kāda cita rīcību, taču lieku mēģināt saprast, kas notiek, un tas man liek justies mazāk smieklīgi.

  6. Trudy septembrī 20, 2009 pie 10: 34 pm

    Paldies Stefānijai. Šķiet, ka fotogrāfijā ir tik daudz patvaļīgu likumu un politikas, kā nevienā citā mākslas formā. Man ir draugi, kas ir cita veida mākslinieki (pavāri, pavāri, rakstnieki), un viņi nekad nerunā par šīm nenogurstošajām debatēm, kas, šķiet, notiek fotogrāfijā. Tas nav “mājas darbs”, tā ir māksla. Darbības izmantošana nav vairāk “krāpšanās”, nekā tas, ka izmantojat kameras pielāgotās funkcijas un saglabājat tās (ti, C1, C2, C3), lai ietaupītu laiku un tērētu vairāk laika radīšanai, strādājot ar klientu. Ja šefpavārs izmanto gāzes grilu, nevis gatavo ugunskuru mežā vai izmanto kokogļu grilu, šķiet, ka nevienam nav dusmu lēkmes, kas rodas, kad tiek apspriesta filma pret digitālo utt. Neviens nešaubās, vai šefpavārs “krāpjas” vai arī šefpavārs ir “īsts” šefpavārs, vienkārši izvēloties izmantot jaunāku metodi. Es neuzskatu, ka cita fotogrāfa izveidotas darbības izmantošana būtu vairāk kā krāpšanās, kas ir jaunākam pavāram, izmantojot Emeril izveidoto recepti. Fotogrāfiem Vašingtonā ir jāatstāj politika un vienkārši jāveido skaists darbs. Tas nenozīmē, ka diskursam vispār nevajadzētu pastāvēt; Man vienkārši šķiet ironiski, ka šī ir vienīgā vai viena no nedaudzajām mākslas formām, kas, šķiet, ir tā pārspīlēta, tās pašas biedriem.

  7. Zils Peress septembrī 20, 2009 pie 10: 58 pm

    Paldies, ka uzsācāt šīs debates. Tas vienmēr ir interesants. Es, es esmu radošuma un mākslinieciskā redzējuma pusē, un ticu, ka jebkādu metožu izmantošana palīdzēs to sasniegt. Es izveidoju darbības Photoshop un Lightroom sākotnējos iestatījumus, un es izmantoju citu. Es nācu no filmām un tumšām istabām, ilgi pirms digitālā izgudrošanas. Kad ieradās digitālais un Photoshop, es to pieņēmu. Es izmantoju gan filmas, gan digitālo, bet tagad galvenokārt strādāju ar Lightroom & Photoshop. Drīz pārdošu darbības un sākotnējos iestatījumus [manus un arī citus] jaunā vietnē. Es pozitīvi mudinu veikt šāda veida eksperimentus! Ikvienam vajadzētu uzzināt, kā veikt darbības. Es plānoju tam palīdzēt! Mans iecienītākais jūsu ievietotais Facebook komentārs bija tāds, kas ieteica Photoshop apmelotājus, un darbībām vajadzētu rūpīgāk aplūkot tumšās istabas apstrādes vēsturi un praksi, un tur varētu atrast tikpat daudz "krāpšanos". Krāpšanās un viltojums ir cilvēka darbība, prāta stāvoklis, ko nenosaka process. Par to man tikai vakar bija interesantas debates ar @edwinland un @PolarPremiumUSA čivināt.

  8. Dienas recenzents septembrī 21, 2009 plkst. 5: 45 plkst

    Sveiki! Apsveicam! Jūsu lasītāji ir iesnieguši jūsu emuāru un balsojuši par to vietnē The Daily Reviewer. Mēs izveidojām ekskluzīvu Top 100 fotogrāfiju emuāru sarakstu, un mēs priecājamies jūs informēt, ka jūsu emuārs tika iekļauts! Jūs to varat redzēt vietnē http://thedailyreviewer.com/top/photography/3You Jūs varat pretendēt uz balvu Top 100 Blogs šeit: http://thedailyreviewer.com/pages/badges/photographyP.S. Šis ir vienreizējs paziņojums, lai jūs informētu, ka jūsu emuārs tika iekļauts vienā no mūsu Top 100 emuāru kategorijām. Jūs varētu saņemt paziņojumus, ja esat iekļauts divās vai vairāk kategorijās. PPS Ja kāda iemesla dēļ vēlaties, lai jūsu emuārs tiktu noņemts no mūsu saraksta, vienkārši nosūtiet e-pastu uz [e-pasts aizsargāts] ar tēmas rindiņu “NOŅEMT” un saiti uz jūsu emuāru ziņojuma pamattekstā. Priekā! Angelina MizakiAtlases komitejas priekšsēdētāja Daily Reviewerhttp: //thedailyreviewer.com

  9. meagan septembrī 21, 2009 plkst. 8: 46 plkst

    Es noteikti nedomāju, ka tā ir krāpšanās. Vienīgā apakšējā puse ir tas, ka esmu atklājis, ka darbības ir viegli izmantot kā kruķi un pārtraukt apgūt fotošopu. Tomēr tikai tāpēc, ka nezināt, kā rīkoties, tas neliek krāpties! Un cilvēkiem, kuri saka, ka jums jāzina, kā rīkoties, ir nepieciešams nokāpt no sava augstā zirga! Es piekrītu, ka ir noderīgi zināt “garo roku”, taču šo lietu apgūšana prasa laiku, un jūs nevarat iemācīties un zināt visu, ko fotošops var paveikt vienā naktī.

  10. DaniMeitene septembrī 21, 2009 plkst. 11: 14 plkst

    Interesants jautājums. Toreiz, kad es sāku savu 365 janvārī, es domāju, ka jebkāda veida pēcapstrāde ir "krāpšanās" - un tagad es esmu gan PS, gan darbības junkie! Es joprojām neesmu hiperapstrādātu attēlu cienītājs, un domāju, ka jums ir jādara viss iespējamais darbs ar kameru, nevis datoru - bet tas viss patiešām ir gaumes un personīgo vēlmju jautājums. Darbības vienkārši paātrina to, ko jūs tik un tā darījāt, tad kāpēc gan ne?

  11. Kristīna nedēļas septembrī 22, 2009 plkst. 10: 30 plkst
  12. Tera septembrī 22, 2009 plkst. 10: 34 plkst

    @mstera 2. ieraksts 🙂

  13. Brandi septembrī 22, 2009 plkst. 11: 08 plkst

    Es neesmu īsti pārliecināts, kam es to izmantotu, BET pēdējā laikā esmu dzirdējis LIELAS lietas par lightroom! Labprāt to uzvarētu !! :-) Es arī tvītoju ... ... @ bamhughes.

  14. Amanda septembrī 22, 2009 pie 12: 00 pm
  15. Rītausma septembrī 22, 2009 pie 2: 11 pm

    Es veicu nopirktas darbības un pielieku tos, lai tas atbilstu manām vajadzībām un stilam. Tā ir laika taupīšanas ierīce. Es pats veidoju savas darbības un tajās iekļauju iegādātās darbības, lai atkal atbilstu manām vajadzībām un stilam. Es nejūtu, ka tā ir krāpšanās. Tomēr, ja jūs tos iegādājaties, lai tikai padarītu savu darbu "labāku", nezinot, ko darbība veic vai kā tā patiesībā darbojas - tad tā ir krāpšanās - galvenokārt krāpšanās.

  16. Flo septembrī 22, 2009 pie 2: 23 pm

    Man tik ļoti nepieciešama palīdzība, lai mans darbs “Flo” būtu vienmērīgs. Es ar to cīnos, un esmu dzirdējis tik daudz lielisku lietu par Lightroom. Laiks ir jautājums ar mani, un viss, kas ļauj ietaupīt laiku, ir brīnišķīgi. Tāpēc es tik ļoti MĪLU jūsu rīcību.

  17. Jessie Aprīlī 19, 2011 pie 11: 54 am

    Tas ir pilnīgi krāpšanās. Ja vien jūs pats neveicat darbību, tas patiesībā nav jūsu darbs.

  18. Jessica oktobrī 18, 2013 plkst. 7: 08 plkst

    Es saprotu, ka tas ietaupa laiku un palīdz darbplūsmai, un es pats izveidoju sākotnējos iestatījumus L4, strādājot ar konkrētu šāvienu, lai palīdzētu konsekventi, tomēr es neuzskatu, ka tas ir krāpšanās, bet es domāju, ka ir negodīgi prasīt, ja esat pērkot kāda cilvēka sākotnējos iestatījumus, kurus, iespējams, VISI izmanto, un sakiet, ka tas ir “Jūsu rediģēšanas stils”, kad tas patiešām nav. Bet tas esmu tikai es. Es gribētu tērēt šos 30–50 USD nodarbībām vai grāmatām, nevis darbībām.

Leave a Comment

Jums ir jāpiesakās savā profilā lai ievietotu komentāru.

Kā reklamēt savu fotografēšanas biznesu

By MCPA darbības

Padomi par ainavu zīmēšanu digitālajā mākslā

By Samanta Ērvinga

Kā izveidot savu profilu kā ārštata fotogrāfam

By MCPA darbības

Kā izveidot savu profilu kā ārštata fotogrāfam

By MCPA darbības

Modes fotogrāfijas padomi fotografēšanai un rediģēšanai

By MCPA darbības

Dolāru veikala apgaismojums fotogrāfiem ar budžetu

By MCPA darbības

5 padomi fotogrāfiem, kā fotografēties kopā ar ģimeni

By MCPA darbības

Ko valkāt ceļvedis grūtniecības un dzemdību foto sesijai

By MCPA darbības

Kāpēc un kā kalibrēt monitoru

By MCPA darbības

12 būtiski padomi veiksmīgai jaundzimušo fotografēšanai

By MCPA darbības

Vienas minūtes rediģēšana Lightroom: nepietiekami pakļauta vibrējošai un siltai

By MCPA darbības

Izmantojiet radošo procesu, lai uzlabotu savas fotografēšanas prasmes

By MCPA darbības

Tātad ... .Vai vēlaties ielauzties kāzās?

By MCPA darbības

Iedvesmojoši fotogrāfijas projekti, kas veicina jūsu reputāciju

By MCPA darbības

5 iemesli, kādēļ katram fotogrāfam iesācējam vajadzētu rediģēt savus fotoattēlus

By MCPA darbības

Kā pievienot skaļumu viedtālruņa fotoattēliem

By MCPA darbības

Kā uzņemt izteiksmīgus mājdzīvnieku fotoattēlus

By MCPA darbības

Viena zibspuldzes izslēgšanas kameras apgaismojuma iestatīšana portretiem

By MCPA darbības

Fotografēšanas pamati absolūtiem iesācējiem

By MCPA darbības

Kā uzņemt Kirlian fotogrāfijas: mans soli pa solim process

By MCPA darbības

14 oriģinālas fotogrāfijas projekta idejas

By MCPA darbības

Kategorijas

Jaunākās publikācijas