Ретуширање со алатката за ликвидирање во Фотошоп: Дали е правилно или погрешно?

категории

Избрана Производи

Седам тука со микрофон во рака. Бев пред снимање на упатство кое покажува како да се користи Алатка за ликвидирање во Фотошоп. Но, тогаш застанав. Паузирав. И решив наместо да ве научам како да го користите, на крајот на краиштата Упатство за ликвизирање на Google, дека сакав подобро да разберам како се чувствуваат фотографите кога го користат.

Алатката за ликвидирање може да се користи за десетици работи, не само за слики од луѓе. За фотографи со портрети тоа најчесто се користи за да се направи ретуширање. Алатката за ликвидирање може да го промени обликот на очите, носот, усните и другите карактеристики на лицето. Може да се користи за благо или драстично менување на големината и обликот на телото. Следниот пат кога ќе погледнете модно списание, знајте дека она што го гледате не е веројатно она што е фотографирано. Подолги нозе, потенки бутови, поголеми или подигнати гради, послаби раце, фигури на часовник, помали половини, полни усни, пошироки очи, појасни коски на образите, нос без испакнатини…. и многу повеќе што се гледа во списанијата е благодарение на алатката за ликвизирање.

Значи, прашањето на денот, „Дали е правилно или погрешно?“ Дали списанијата треба да прават тела и лица кои се попријатни за очите? Или со тоа тие создаваат нереални идеали и општество со слаба слика на телото, самодоверба и самодоверба?

И да го направиме ова чекор подалеку, „дали ние како фотографи треба да ги ликвидираме, менуваме, преобликуваме или ги тенкаме нашите клиенти за нивните портрети?“ Дали им помагаме или ги повредиме ако веднаш ги натераме да изгубат дополнителни 15-20 фунти во Фотошоп?

И штом еднаш ќе се решите, тогаш размислите за друго ретуширање, како што е кожата? Ние можеме мазна кожа во Фотошоp, да ги намали брчките, да исчезнат флеките, да ги намали торбите под очите и многу повеќе more Дали се чувствувате како фотографи дека наша работа е да ги ретушираме клиентите за да бидат задоволни со себе? Треба да ја оставиме кожата, обликот и големината на телото и целокупниот изглед? Или, „само зависи?“

Сите ние сакаме да изгледаме добро. Но, кој дефинира што изгледа добро? Списанија? Фотографи Општество?

Јас би ги сакал твоите мисли и придонес во делот за коментари подолу. Ве молиме, споделете го овој напис со пријателите за да можат да „измерат“. Јас сум убопитен што треба да кажат примероци од луѓе.

И за забава, еве ме, ликвидиран во Северен Мичиген.

Домашно ретуширање на Homestead-128 со алатката за ликвидирање во Фотошоп: Дали е правилно или погрешно? Совети за фотографија на MCP мисли

MCPA-акции

Нема коментари

  1. Деб Зорн на јули 12, 2010 во 9: 25 наутро

    Не мислам дека има нешто во ред со малку „допир“. Секој сака да изгледа најдобро. Списанијата ме полудуваат. Дали навистина има 45, 55 години стар човек кој нема апсолутно никакви линии? Тие (уредниците на списанијата) прават секој да изгледа пластично. И, да, читаме списанија затоа што ги сакаме убавите луѓе, но би сакал подобро ако постарите актери и модели малку повеќе личат на луѓето што ги гледаме околу нас.

  2. Робин МекКвај Андерсон на јули 12, 2010 во 9: 26 наутро

    Вашите внимателни коментари на алатката за ликвидирање не можат да дојдат подобро време. Имам договор со неколку невести кои побараа употреба на алатката за ликвидирање. Тие знаат за тоа и сакаат да се користи - многу. Непријатно ми е да не спомнувам потенцијално преморен при помислата да ја искористам оваа алатка за макотрпно преработување на невеста на секоја фотографија. Постигнав еден вид компромис со секој што ќе ги елиминирам врвовите за мафини каде што ќе ги видам како се истураат над наметките без прерамки во задниот дел, но колку што ги обликуваат во големина 6 кога се со големина од 12 не е нешто Одам за. Како пример, ме замолија целосно да ги елиминирам двојните бради, тешките раце, дебелите вратови, размахванетите образи и широките линии на струкот. Се надевам дека, како индустрија, ќе ги охрабриме невестите да се гледаат себеси за тоа какви се, а не за оние што ги красат насловните страници на безброј списанија за невести. Оние високо платени модели им покажуваат на невестите ниво и стандард на убавина, што ретко може да се забележи за просечната жена. Во крајна линија, статистичките податоци сега тврдат дека 50% од американските жени се плус по големина. Ни треба многу доза на реализам, особено кога изобилството на невести со мала самодоверба што тропаат на мојата врата се чини дека се зголемуваат со секоја сезона на венчавки.

  3. Мишел на јули 12, 2010 во 9: 33 наутро

    Јас одбивам да ја направам алатката за ликвидирање. Ги фотографирам луѓето за да создаваат спомени - не супермодели. Correctе исправам дамка, но нема да ги тргнам пегите. Сите ние сме индивидуи, имаме несовршености. Верувам дека треба да ги поседуваме - прифати ги.

  4. Кристина Рагусин на јули 12, 2010 во 9: 36 наутро

    Прво, дозволете ми да кажам САКАМ ја алатката за ликвидирање. Само што неодамна сфатив и ме издува колку е неверојатно. Го кажав тоа, морам да бидам искрен, не сакам да го користам толку многу. Имам две мали девојчиња и не сакам да ги воспитувам во куќа во која мама ги менува сите за да изгледа совршено. Тоа ќе им даде комплекс, сигурен сум во тоа. Значи, да, го користам, и ја измазнувам кожата, но ја користам многу ретко. Јас не менувам никого драстично. Главно го користам за измазнување на облеката или можеби двојна брада или малку врв од мафини. Бог знае дека го користам на себе! Нема да го користам кај бебиња или деца, тинејџери итн. Еднаш ме замолија да го сменам носот на жената за да биде помал. Јас го сторив тоа, бидејќи таа беше клиент и клиентот е секогаш во право. Но, не се чувствував како правилно. Ги сакаше, но повеќе не личеше на неа и тоа ме растажи. Како и да е, тоа е моето мислење за тоа. Јас го користам, но многу ретко, и ништо премногу драстично.

  5. Џесика на јули 12, 2010 во 9: 42 наутро

    кога фотографирам некого, сакам да изгледа добро како што го гледам јас. така, ќе омекнам неколку брчки. Сакам сликата да рефлектира кои се тие ... не мозолчето што случајно го имаа тој ден.

  6. Робин на јули 12, 2010 во 9: 45 наутро

    Боби Ерл неодамна имаше многу добри размислувања на оваа тема на својот блог. - http://bobbyearle.com/blog/retouching-is-at-an-ethical-problem/ .Се согласувам со него. Сè додека ретуширањето е „мало“ и не е претерано. Второ, со сите разговори за подобрување на самодовербата на младите девојки, мислам дека тоа всушност може да им помогне да видат каква разлика може да направи некое ретуширање - па сфаќаат дека го споредуваат своето „природно“ јас со ретушираните модели во тие списанија и реклами.

  7. Шеј на јули 12, 2010 во 9: 51 наутро

    Пред неколку години научив одлична лекција од 18-годишен клиент. Во тоа време ги погледна моите претходни фотографии и единственото барање за нејзиниот срп. фотографии беше дека воопшто не и го ретуширам лицето. Таа сакаше да биде природна. Како навистина изгледаше, не е премногу допрена. Ме натера да размислувам за начинот на уредување. Како им го претставив својот производ на луѓето и почнав да сфаќам дека при прекумерно уредување не им давав вистинска слика за себе. Сите мои семејни слики од младоста, направени во професионални студија, сепак покажаа кој сум. Неколку флеки отстранети или затегнати, но во целина, јас сум тоа и јас сум благодарен за тие слики сега кога ми пренесуваа родителите. Ова сме кои бевме, кои беа тие. Можам да ја видам грубоста на кожата на татко ми, цветовиот цвет од очите на мама. Немаше големо ретуширање, ова беа филмски фотографии за доброто на Пит. Мислам дека дигиталниот свет ја отвори можноста да надминеме и притоа изгубивме нешто. Значи, само на мојот с.р. портрети и невести, дали нудам флеки допир. Повеќе не ги запознавам клиентите со идејата за подлабоко уредување. Јас претставувам повеќе вистински производ и она што го најдов е многу среќни клиенти. На крајот, ако сакаат нешто надреално (како губење на 25 килограми веднаш или пластична кожа), јас веројатно не сум вистинскиот фотограф за нив и не сум загрижен да им го кажам тоа повеќе. Сакам позитивен исход за двајцата и не мислам дека преку уредувањето е начинот да се најде таа среќа.

  8. Adrianne на јули 12, 2010 во 9: 53 наутро

    Штотуку завршив на час III на колеџ, ова беше нешто за што дискутиравме околу четири часа. Очигледно, во модната индустрија, ние мора да ја знаеме алатката и многу да ја користиме. Јас лично не се согласувам со тоа, но ако тоа е она што ќе изберам да го работам како работа, тогаш ќе знам дека тоа е дел од работата. На индивидуалните портрети, пописот 'и кај младиот и искусен фотограф е дека помалку има повеќе. Нема проблем да се прават мали, суптилни работи за да се овозможи клиентот да се чувствува посигурен во себе и да им го покаже портретот на своите пријатели и семејство. Измазнување на кожата, правејќи ги брчките помалку забележливи (но не и избришани) исти со мали пробивки. Но, освен ако не ја познавате личноста која е добро фотографирана и не побара нешто трајно да се отстрани, тоа треба да остане таму. Кртови, пеги, такво нешто. Што се однесува до проблемите со телесната тежина, добро, секој има некаков проблем со сликата на телото. Ако тргнеме по тој пат, тоа е патека без крај. Отстранување на срамна пантилин или лента за градник, можеби измазнување грутка или брчки во фустан, да. Вршењето на модата на секоја фотографија не е. Ако нема друга причина освен финансиска, тоа не е добра идеја. Во мода, се избира една фотографија, а потоа се работи на широко. Тоа е исплатливо. Ако направите цела сесија или уште полошо цел ваков настан, не можете да заработите пари. Само времето, а да не го спомнувам хардверот потребен за правење на сите тие слики, едноставно не е рентабилно.

  9. Карен Јохансон на јули 12, 2010 во 9: 56 наутро

    Јас лично сметам дека течноста треба да се користи ретко. Никогаш не сакам клиентот да знае дека го користев, туку само да биде задоволен од последниот портрет.

  10. Бред на јули 12, 2010 во 10: 44 наутро

    Се согласувам со essесика тука. Може да поправам помали флеки како гребење, гребнатини и други привремени траги на кожата, плус можеби малку да ја измазнам кожата и очите под нив, но во најголем дел би сакал фотографијата да ја рефлектира личноста каква што е навистина.

  11. Кристи В. на јули 12, 2010 во 11: 02 наутро

    Сигурно е незгодна тема. Се согласувам со некои други коментари. Мислам дека недостатоците и несовршеностите ги прават луѓето уникатни. Takeе извадам дамки и ќе ги омекнам брчките (обично користам друг слој со помала заматеност отколку да ги вадам целосно). Се обидувам да не направам ништо што драстично го менува изгледот на човекот. Секако дека постојат и други трикови (осветлување, агли и сл.) За да се појави некое лице подобро. Мислам дека задача на фотографот е да ги долови нивните субјекти на ласкав начин. Значи, претпоставувам дека немам проблем со ретуширање толку долго, што не е претерано. Јас сепак мислам дека ретуширањето на списанието е проблем. Се чини дека тие секогаш одат предалеку и никогаш нема одрекување да се напомене дека фотографијата е ретуширана. Апсолутно ги одржува нереалните стандарди. Младите впечатливи умови сè уште не можат да направат разлика помеѓу фотографијата што е масовно ретуширана и онаа што е пореална. Слушнав дури дека славните плаќаат некому за да ги ретушира ​​своите „искрени“ фотографии што се појавуваат на блогови и списанија за озборувања. Навистина е некако смешно. Јас давам точка да ги едуцирам сите млади луѓе (и особено младите девојки) дека знам за тоа како списанијата силно ги уредуваат своите модели / теми.

  12. Pон П. на јули 12, 2010 во 11: 03 наутро

    Се чини дека ние ги ретушираме нашите клиенти не само со употреба на дигитални алатки, туку уште повеќе со тоа што ги поставуваме на начини на истегнување на вратот, истенчување на половината и минимизирање на нивната големина на телото. На пример, на сликата на дното на вашиот пост, би се обложил дека вистинската поза во која сте направиле има повеќе разлика во вашиот изглед отколку во користењето на алатката за течноста. Затоа, сметам дека не е прашање: „Дали треба ? “ но „Колку подалеку од реалноста треба да одиме?“

  13. Сара В. на јули 12, 2010 во 11: 04 наутро

    Мислам дека, како и за што било друго во животот, тоа е одлично кога се користи во умерени количини; што било тешко предадено на Фотошоп изгледа лошо и како фотографи треба да се воздржуваме од тоа. Сметам дека е лицемерно за фотографите да кажат дека не се согласуваат со употребата на алатка во Фотошоп (очигледно се однесува на алатката за течности овде), затоа што сметаат дека луѓето треба да ги прифатат своите несовршености или недостатоци. Што се однесува до тоа, зошто воопшто да се користи PS? Ако менувате една работа во врска со фотографијата, тогаш одите против тоа мото (или како што сакате да го наречете). Подлец, колку што оди тоа, зошто да се мачиш со шминка или да ги прикриваш тие сиви влакна? Сфаќам дека сум екстремен и го преувеличувам ова малку, но сето тоа оди по истиот принцип. Цврсто верувам во фотографирање на луѓето какви што се, но и во покажување на нив како што сакаат да бидат видени додека го задржувам начинот на кој изгледаат. Тоа е една од причините зошто тие доаѓаат кај мене наместо во студиски ланци. Луѓето плаќаат многу пари за обична фотографија и многумина тоа можат да го доживеат само неколку пати во животот, па кога ќе го имаат тоа големо платно од 20 × 30 од нивното семејство обесено во нивниот дом за сите да го видат, сакам да погледнете го со lyубов и не размислувајте постојано за тоа како требало да ги изгубат овие неколку килограми пред да ги потрошат сите пари. Сакам да го гледаат своето семејство, а не нивните loveубовни рачки или мафини, секој пат кога ќе го погледнат.

  14. Џуди на јули 12, 2010 во 11: 10 наутро

    Поправам ситни работи (мозолчиња), умерени работи (под око и брчки) и големи работи (искривен или преголем нос, соблекувам 5-10 килограми и сл.). Понекогаш се прашувам дали е вистинската работа, но знам дека моите клиенти сакаат како изгледаат во моите портрети. Сфаќам дека добиваат слики како всушност изгледаат кога и да направат слика. Кога ќе ми платат многу пари за да дојдам да ги фотографирам, сакаат нешто поубаво. Јас не претерувам, тие секогаш мислат само дека тоа е осветлувањето што го користев или начинот на кој ги поставив. Тешко е прашањето, на кое секој фотограф треба да одговори сам за себе. И еј, го правам тоа на сликите што ги објавувам професионално. Ако ќе го сторам тоа за мене, зошто да не за нив? 🙂

  15. Кристин на јули 12, 2010 во 11: 12 наутро

    Само еднаш сум користел алатка за ликвидирање. Јас вообичаено не правам настани или свадби, но една добра пријателка ме замоли да ја фотографирам нејзината мала церемонија за обновување на венчавката. Таа имала бебе 3 недели пред тоа и ја носела својата оригинална венчаница. Изгледаше одлично. Додека уредував слики, најдов една што ја врати многу неискрена. Остатокот од сликата беше одличен. Знаев дека таа нема да сака да ја прикажува сликата како што беше и дефинитивно не беше како што ја гледав во текот на целиот ден. Така, ја елиминирав „маснотијата во грбот“. Како и другите кои коментираа, јас ги отстранувам само флеките и ги омекнувам брчките. Сакам моите клиенти да се чувствуваат сигурни во погледот на сликите, но не сакам да изгледаат неприродно.

  16. Dana на јули 12, 2010 во 11: 50 наутро

    Мислам дека алатката Liquify е токму таа „алатка“. Тоа е уште еден начин на кој можеме да го постигнеме саканиот изглед. Ова, рече, претпочитам да ја измазнувам кожата на природен начин, избегнувајќи премногу совршен изглед на пластика. Кога користам течност, јас нема да направам невеста помала за 6 големини, но ќе направам да изгледаат подобро од реалноста. Сакам тие сепак да личат на себе, но знам дека сакаат сликите да изгледаат како тие да се чувствуваа тој ден. Тие се чувствуваа посебно и убаво и среќно. Врвот од мафини и тешките раце се вистински, но не и како се чувствуваа. Pullе ги извадам постојките и ќе користам течност за да направам да изгледаат неверојатно во неколку слики - особено во моментите кога знам дека сакаат да погледнат назад и да се сетат на еден момент. Ова, освен ако не е посебна околност, редовните портрети не го исполнуваат целосниот третман со магично течности. Willе го направам трикот што го покажавте (трансформирајќи ја ширината во> 96%) за суптилно тенок или допрете до едно или две места. Исклучоци се мајка со завршно новороденче / повторно печатење на слика со некој што пренел. И двата случаи добиваат целосен третман на што било / сè што можам да им дадам за да ги избришат несовршеностите и да создадат беспрекорна меморија.

  17. Jayme на јули 12, 2010 во 11: 54 наутро

    Правам многу будоар и да, ликвидирам. Немам проблем со тоа… тие ги прават овие слики за да се чувствуваат убаво за нив самите. Па така, ако однесам целулит, некои под кругови околу очите, дајте им малку тука - таму ... реакцијата што ми ја даваат е бесценета. Тие само го сакаат тоа и сè уште се нив, само разубавени. 🙂

  18. Јоланда на јули 12, 2010 во 12: 52 pm

    Прво, ќе признаам дека никогаш не сум користел филтер Liquify. Јас всушност не знам ништо за тоа, и затоа би го сакал тој туторијал 🙂 Дури и да постојат други, твоето ќе биде подобро. Но, филозофски, нема да имам замерка да го користам при уредување фотографии за клиент што плаќа. Портретите се дело направени за изнајмување. Ја користите својата уметничка визија, вашата техничка вештина и професионалното искуство за да ја раскажете приказната на клиентот на слики. Тоа значи испорака на слики што им овозможуваат да се видат себеси онака како што сакаат да бидат видени. Дали тоа е репрезентативно за тоа како навистина се одвиваат, зависи од клиентот. Но, нивната приказна е да ја раскажат. Ние сме филтерот преку кој се раскажува таа приказна. Сега, од деловна гледна точка “_. Ако клиентот упатува специфични барања за високи модни измени што би траело многу време, се разбира дека нема да биде рентабилно за да се испорача целиот свој сесија со тоа ниво на уредување. Па, зошто да не ги наплаќаме соодветно? Или замолете ја да идентификува 5 слики што би сакала да ги ретушира ​​модата и да се согласи на полесно ретуширање на остатокот од сесијата. Или, продадете her дигитални негативни страни и упатете ја на ретуш уметник.

  19. Карен Гунтон на јули 12, 2010 во 1: 01 pm

    досега користев само алатка за ликвидирање за да го намалам изгледот на двојна брада (на барање од клиентот). Јас редовно користам удари на кожата, намалувајќи го изгледот на темни подочници, дамки, брчки и сл., но на втор слој за да не отстранам сè целосно, само намалете го малку. моето чувство е дека сакам да погледнам како мислам дека изгледам во умот, а не како всушност изгледам во огледало (со лоша кожа и темни кругови). Му нудам допир на мојот клиент и среќен сум што го обврзувам ако тие изберат. (иако не би сакал да ја користам алатката за ликвидирање широко на голем број фотографии од сесија. зарем тоа не трае засекогаш?)

  20. Кармен Вуд на јули 12, 2010 во 1: 27 pm

    Постојат многу валидни поени што луѓето ги имаат. Alе ги сменам луѓето на нивно барање. Темни кругови под очите, жолти заби и очи, несакани сенки, акни итн. Се работи што ги коригирам без да ме прашаат. Се согласувам дека луѓето треба да сакаат да запомнат кои не се тие што сакаат да бидат, но тие се клиент и сакам да бидат среќни дури и ако вадат брада или две!

  21. Џени на јули 12, 2010 во 2: 24 pm

    Никогаш не сакам моите клиенти да го забележат моето ретуширање. Сакам уште да ги видат молите и пегите, но можеби не се сеќаваат на оној огромен удар на брадата. Сакам луѓето сè уште да ги гледаат нивните брчки и линии, но користам осветлување или фотошоп за да ги омекнам. Не сакам да ја променам големината 12 во големина 4, но со осветлување, позирање, и да, понекогаш малку фотошоп, можам да им помогнам да се чувствуваат секси. Портретот не е фоторепортер каде документирањето на апсолутната вистина е неопходност. Во ред е луѓето да изгледаат како себеси, но малку поубави од вообичаеното. Затоа ние честопати светнуваме со меки светла наместо со груби рефлектори. Затоа учиме како да ги поставуваме нашите субјекти во ласкави пози. Во ред е да користите фотошоп суптилно.

  22. Марија Ландаверде на јули 12, 2010 во 4: 27 pm

    Не сакам да го модифицирам телото, но многу клиенти бараат, но јас правам само неколку промени

  23. Морган на јули 12, 2010 во 5: 44 pm

    Мислам дека е добро во умерени количини. Ниту една тинејџерка не сака фотографии на кои можат да погледнат наназад и да запомнат колку биле болни тие акни, а една мајка веројатно би ги ценела темните кругови под нејзините очи кои и се отстрануваат покажувајќи колку е уморна. Никогаш не сакам моите клиенти да изгледаат фотошопирани, но сакам сепак да се чувствуваат добро за себе кога ќе ги вратат своите слики. Никогаш не сум преобликувал очи, ное, отстранувал молови или пеги, затоа што токму тоа ги прави луѓето какви што се.

  24. Исадора на јули 12, 2010 во 6: 27 pm

    Додека ја користам алатката Liquify, јас ја користам ретко не толку за да сменам некого, туку за да го подобрам. Губење на тежината од 15-20 кг е значајно во реалниот живот, а камоли на слика. Јас го користам повеќе за малку навивање на брадата тука и таму, и мало тонирање на рацете. Сите знаеме дека она што го правиме не е нешто што на луѓето им треба, туку го сакаат. Значи, за да го задржиме на тој начин, ние како фотографи, најверојатно, ќе имаме корист од тоа што нашите клиенти ќе изгледаат најдобро (разумно).

  25. Ешли на јули 12, 2010 во 8: 09 pm

    Фотограф за изнајмување 5 долари за фотографија како изгледате 20 долари за фотографија за тоа како МИСЛИТЕ дека изгледате Мислам дека добар фотограф може и треба да ја користи секоја алатка во нивниот арсенал. Тоа вклучува облека за слабеење, ласкави агли, ласкава светлина, одлично позирање, па дури и ликвизирање кога е потребно. Подлец, едноставен удар во облини може да ги крене сенките на подочниците, да осветли очи, да додаде и најмало измазнување на кожата и тоа е толку вообичаено што никој нема никакви морални проблеми околу тоа. Сакам да му дадам на клиентот слика за тоа како изгледаат во нивниот најдобар ден! Не со сенките за подочници што доаѓаат со 2 деца под 2 години, или со испакнатина рака што доаѓа само од раѓање на бебе, или со акни од 17 години. Не зборувам за намалување на 20 фунти, туку доволно за да им дадам малку идеализирана слика за себе.

  26. Арден Пруча на јули 12, 2010 во 9: 06 pm

    Ако го користите на една фотографија, мора да го користите на други фотографии. Што значи - станувате работен коњ / дигитален тренер. Јас сум многу среќна што сум слаба, дотерана, нешто слаба - како и да сакате да ја наречете и дефинитивно извадете ги вреќите од моите очи на секоја слика, но тоа да го направите за свадба или портрет сесија може да биде проклетство. Не можам да ви кажам колку пати сум чул: „Таа може да го фотошопира тоа“. Мислам навистина? Фотошоп е алатка, а не спасител… Затоа, сметам дека колку помалку се користат тие комплицирани и навремени алатки, толку подобро.

  27. триција нуген на јули 12, 2010 во 10: 09 pm

    Леле! Мислам дека овие се одлични? И, целосно се согласувам дека не треба ли во одреден момент да бидеме задоволни од тоа што сме? Направив слика на телото на мојот личен блог, па дури и објавив слики од мене во црн спортски градник и црни шорцеви за велосипеди. Ми требаше сè што требаше да го сторам. Сакав да ја користам алатката за ликвидирање, но чувствував дека ќе се изневерам од она што сум навистина. Јас

  28. Тара Ливит на јули 12, 2010 во 10: 33 pm

    Никогаш не сум користел алатка за ликвидирање, но знаев дека таа постои. Не се согласувам да го користат во списанија или во холивудски везди. Затоа што кога ќе погледнете низ списание треба да ја видите вистинската личност. Тоа навистина го тера општеството да мисли дека мора да бидеме коски и коски за да бидеме убави. Не гледам тони штета што ја измазнуваат кожата сè додека таа сè уште изгледа реално. Мислам дека повеќето луѓе кои се фотографирани сакаат да изгледаат најдобро и да се чувствуваат убаво.

  29. Теса Нелсон на јули 13, 2010 во 12: 07 наутро

    Сакам да ја видам претходната слика од тебе !?

  30. Кери на јули 13, 2010 во 12: 19 наутро

    Работата кај фотографиите е дека тие се момент замрзнат во времето. И, понекогаш, тој момент не е секогаш најласкавиот. Во секојдневниот живот, јас ретко забележувам нечиј маснотии или мафин - но сепак фотографиите се разгледуваат и се гледаат со многу поголеми детали отколку што НЕ ГЛЕДАМ. Така да, јас дефинитивно ликвидирам. Но, само да се направи сонеоне да изгледа како тие се појавуваат во реалниот живот. Камерата ДОДАВА 10 фунти - не сакам клиент да ги гледа моите фотографии мислејќи „Проклето, таа ме направи помала за 3 големини“. Но, сакам да ги гледаат своите слики и да размислуваат колку убаво изгледаа, иако не знаејќи зошто. Ние сме толку обесени на телата на телото. Имам тинејџери кои мислат дека се „нефотогени“ и невести со големина 4 сметаат дека се дебели и имаат лоша страна. Тоа е толку тажно!!! И сакам моите клиенти да заминат од сесија со мене со слики на кои гледаат како што ги гледам - ​​убави, без оглед на големината.

  31. Лили на јули 13, 2010 во 2: 28 наутро

    Такво прашање кое предизвикува размислување. Јас секогаш ќе ги подобрувам забите и кожата, не до тој степен што изгледа лажно или пластично, но доволно за да се погрижат сите очигледни проблеми. Сè уште не сум користел алатка за течности за клиент. Особено ако портретите ќе бидат разнесени големи, јас би можел толку малку да ги подобрам областите, така што областите на кои им треба мала помош ќе бидат порасказни Но, не толку многу што некој би можел да прецизира што е направено (така што не се прави некој полесен за 15-20 фунти, можеби 5 фунти). И под подобрување, мислам на измазнување на испакнатоста и да го направам малку помалку истакнато; разумни, но пријатни резултати. Јас не би го направил ова ниво на подобрување за свадба или портрет сесија без наплата за тоа, сепак. Кожа, заби, вклучени; ликвидирање или други подобрувања, дополнително платено време.

  32. Лорејн Рејнолдс на јули 13, 2010 во 3: 01 наутро

    Прво, морам да кажам дека не сум професионален фотограф, само мама дома фотографирајќи ги животите на моите деца за нивните спомени. Ми беше тешко дури и да ги направам основните уредувања на снимките од нашите животи. Неодамна кога уредував фотографии од нашето патување со песочни дини во Јужна Австралија, сакав да ги осветлам моите фотографии, но да не ја оставам реалноста зад песокот, морав да останам близу до вистинската боја. Но, јас исто така работев во младинска работа и од прва рака знам колку е штетна целата Работното прашање за телото може да биде за некои девојки. Мојот брат работи за весник и работи во мода, па видов до каде може да оди уредувањето. Јас би рекол дека ако сум професионален фотограф би направил што е можно помалку , освен ако не е специфично прашано, и не само по мода. Отидовме во Малакута минатата година и се потрудивме да го видиме овој „светло црвен“ лишај на некои карпи што ги прочитав и видов на фотографии. Ни требаше повеќе од еден час 4WD, а потоа долго патување по нездравата патека до плажата, за да најдеме многу блуткаво кафеаво / тен - никаде во близина на црвената боја. Сакав да ги натерам секој фотограф што ја објави оваа лага и да им удри шлаканица - особено затоа што имавме три години старо дете и аутистично шестгодишно дете. Не бев среќен што си го потрошив семејството време. Фала богу, на истата плажа имаше исти песочни ридови! Мислам дека некаде треба да има мала реалност.

  33. Brenda на јули 15, 2010 во 12: 04 pm

    Јас користам течност за ретко - двојно брадата и сл. Тоа е фасцинантно, но истовремено опасно.

  34. Франсин на јули 15, 2010 во 12: 34 pm

    Да се ​​смени или да не се менува ... тоа е прашањето што си го поставувам секој пат кога ќе најдам што клиентот може да смета за маана. Единствената промена на „тежината“ што се обврзувам да ја правам редовно е страшната двојна брада. Мојата мисла е ако не фатив лошо позирање додека пукав, или мама не можеше да не ја погледна својата мала loveубов, моја работа е да помогнам во ситуацијата. Акните се нешто што ќе го коригирам секој пат, без да одам на „супермоделска кожа“. Олеснувам под кругови околу очите затоа што добро знам како има денови кога се полоши од другите поради алергии или замор. Брчки, можеби ќе ги омекнам, но тие се заработени! Промена на бојата на очите - НЕ. Осветлување на очите, тад! Ви благодариме за сите ваши алатки и упатства, odоди !!!

  35. кожа.9 на јули 30, 2010 во 12: 45 наутро

    Одлична страница, немав шанса да ја известам noticemcpactions.com претходно во моето прелистување! Продолжи со добрата работа!

Оставете коментар

мора да биде најавен за да испратите коментар.

Како да го промовирате вашиот бизнис со фотографија

By MCPA-акции

Совети за цртање пејзажи во дигитална уметност

By Саманта Ирвинг

Како да изградите свој профил како хонорарен фотограф

By MCPA-акции

Како да изградите свој профил како хонорарен фотограф

By MCPA-акции

Совети за модна фотографија за снимање и уредување

By MCPA-акции

Осветлување на продавницата за долар за фотографи со буџет

By MCPA-акции

5 совети за фотографи да се фотографираат со нивните семејства

By MCPA-акции

Што да носите водич за фотосесија за мајчинство

By MCPA-акции

Зошто и како да го калибрирате вашиот монитор

By MCPA-акции

12 суштински совети за успешно фотографирање на новороденчиња

By MCPA-акции

Уредување на една минута светлосна просторија: Не е изложено на живописно и топло

By MCPA-акции

Користете го Креативниот процес за да ги подобрите вашите вештини за фотографирање

By MCPA-акции

Значи ou .Сакате да се пробиете на свадби?

By MCPA-акции

Инспиративни проекти за фотографија што ја градат вашата репутација

By MCPA-акции

5 причини што секој фотограф почетник треба да ги уредува своите фотографии

By MCPA-акции

Како да додадете волумен на фотографии од паметен телефон

By MCPA-акции

Како да направите експресивни фотографии од домашни миленици

By MCPA-акции

Поставување на едно осветлување на фотоапаратот за портрети

By MCPA-акции

Најважен материјал за фотографија за апсолутни почетници

By MCPA-акции

Како да направите фотографии од Кирлијан: Мој чекор по чекор процес

By MCPA-акции

14 оригинални идеи за фотографија

By MCPA-акции

категории

Тагови

Последни пораки